Redaksjonen. Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Støtter sjåfører som vil kjøpe elbil.Uber kutter ut dieselbiler Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Spenstig. Minner meg om en artikkel jeg leste her om dagen. Den handlet om taxi-næringen i Oslo, og hvor komplett umulig det var å bruke elbil som drosjebil - kun fordi kommunen(!) ikke hadde satt tilrettelagt nok hurtigladere i byen. I Oslo klager man til kommunen, og forventer å få alt servert på sølvfat. I London tar de affære, og fikser selv! 4 Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Vel, de færreste selskap har mulighet til å gå årevis med samme underskudd som Uber. Lenke til kommentar
Falsum Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Spenstig. Minner meg om en artikkel jeg leste her om dagen. Den handlet om taxi-næringen i Oslo, og hvor komplett umulig det var å bruke elbil som drosjebil - kun fordi kommunen(!) ikke hadde satt tilrettelagt nok hurtigladere i byen. I Oslo klager man til kommunen, og forventer å få alt servert på sølvfat. I London tar de affære, og fikser selv! Enig. Selv om det selvsagt hjelper også med kommunale ladestasjoner så bør jo private taxiselskaper ta store investeringer selv og etablere sine egne. De får jo besparelsen direkte ved de lave drivstoffkostnadene i driften av kjøretøyparken sin. Er jo strengt tatt helt urimelig å peke på kommunen og si "skaff oss flere ladestasjoner!" Inngå et samarbeid med Grønn Kontakt, Fortum eller lignende og bygg dem selv! 2 Lenke til kommentar
Ano__Nym Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Spenstig. Minner meg om en artikkel jeg leste her om dagen. Den handlet om taxi-næringen i Oslo, og hvor komplett umulig det var å bruke elbil som drosjebil - kun fordi kommunen(!) ikke hadde satt tilrettelagt nok hurtigladere i byen. I Oslo klager man til kommunen, og forventer å få alt servert på sølvfat. I London tar de affære, og fikser selv! Har vel aldri hørt om en taxisjåfør som klager på noe før?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå