Gå til innhold

Kamptråd - Manchester City vs Liverpool [EPL]

indahla

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Trevor Morley mener Mané skulle hatt gult og Ederson skulle hatt rødt.

DJSDBXYXgAA-TjP.jpg

Drukket før sending? Slik fa og dommerene har satt linja denne sesongen er det helt klart rødt kort
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurer litt på det røde kortet, siden Ederson kommer ut fra 16 meter, og Mané ser bare på ballen, er det ikke bare et gult kort for farefult spill? Jeg vet det var høyt bein mot hode men fortsatt? Mulig jeg er dum.. 

Spiller ingen trille om han ser på ball, dommeren, Game of Thrones eller dama til Karius som sitter og gløder oppe på VIP-tribunen. Det er rødt kort!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

West Brom og Southampton har bedre forsvar enn Liverpool. Utrolig at ikke de kjøpte inn defensive forsterkninger i sommer.

De to lagene (spes West Brom) lever på defensivt spill da. Så ikke så rart det. Tørr å påstå de er bedre enn de fleste topplagene på det punktet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg bare lurer litt på det røde kortet, siden Ederson kommer ut fra 16 meter, og Mané ser bare på ballen, er det ikke bare et gult kort for farefult spill? Jeg vet det var høyt bein mot hode men fortsatt? Mulig jeg er dum..

Spiller ingen trille om han ser på ball, dommeren, Game of Thrones eller dama til Karius som sitter og gløder oppe på VIP-tribunen. Det er rødt kort!

Hun er ganske fin da.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ox inn! Likegreit å gå All in. Sturridge inn før 70 min. Tape 4-0 spiller ingen trille akkurat nå i sesongen. Tapet mot toppklubb måtte jo komme til slutt

Var det salah som gikk ut,det gir jo null mening

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

West Brom og Southampton har bedre forsvar enn Liverpool. Utrolig at ikke de kjøpte inn defensive forsterkninger i sommer.

De to lagene (spes West Brom) lever på defensivt spill da. Så ikke så rart det. Tørr å påstå de er bedre enn de fleste topplagene på det punktet

Nja. Tviler på at noen av forsvarerne til de lagene hadde startet for United, Spurs eller Chelsea. Kanskje VVD eller Bertrand. Liverpool har mye større kjøpekraft enn WBA og Southampton, og burde uansett hatt bedre forsvar, uavhengig om de lever på defensivt spill eller ikke. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Nja. Tviler på at noen av forsvarerne til de lagene hadde startet for United, Spurs eller Chelsea. Kanskje VVD eller Bertrand. Liverpool har mye større kjøpekraft enn WBA og Southampton, og burde uansett hatt bedre forsvar, uavhengig om de lever på defensivt spill eller ikke.
Ja, det burde Liverpool ha, men wba's holdning er full defence og det er deres styrke. De er gode på det. At spillerne ikke hadde gått inn på laget er jo uvesentlig. I det spillestilen wba har de fungerer
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Klavan mot angrepet til city...jaja slikt skjer

Han var god mot City ifjor. Men latterlig at det ikke ble kjøpt inn forsvarspillere i sommer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...