Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Trevor Morley mener Mané skulle hatt gult og Ederson skulle hatt rødt. Drukket før sending? Slik fa og dommerene har satt linja denne sesongen er det helt klart rødt kort Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Clattenburg sier gult kort. Hva faen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Clattenburg mente også at det var gult fordi Mané har øynene på ballen, men hvordan i all verden kan dommer se hvor Mané holder øynene? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg bare lurer litt på det røde kortet, siden Ederson kommer ut fra 16 meter, og Mané ser bare på ballen, er det ikke bare et gult kort for farefult spill? Jeg vet det var høyt bein mot hode men fortsatt? Mulig jeg er dum.. Spiller ingen trille om han ser på ball, dommeren, Game of Thrones eller dama til Karius som sitter og gløder oppe på VIP-tribunen. Det er rødt kort! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 West Brom og Southampton har bedre forsvar enn Liverpool. Utrolig at ikke de kjøpte inn defensive forsterkninger i sommer.De to lagene (spes West Brom) lever på defensivt spill da. Så ikke så rart det. Tørr å påstå de er bedre enn de fleste topplagene på det punktet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg bare lurer litt på det røde kortet, siden Ederson kommer ut fra 16 meter, og Mané ser bare på ballen, er det ikke bare et gult kort for farefult spill? Jeg vet det var høyt bein mot hode men fortsatt? Mulig jeg er dum.. Spiller ingen trille om han ser på ball, dommeren, Game of Thrones eller dama til Karius som sitter og gløder oppe på VIP-tribunen. Det er rødt kort! Hun er ganske fin da. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Clattenburg mente også at det var gult fordi Mané har øynene på ballen, men hvordan i all verden kan dommer se hvor Mané holder øynene? Fordi han hadde 100% ikke gått inn slik hvis han hadde sett keeper komme ut slik, såpass profesjonell kan vi vel si Mané er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Ox inn! Likegreit å gå All in. Sturridge inn før 70 min. Tape 4-0 spiller ingen trille akkurat nå i sesongen. Tapet mot toppklubb måtte jo komme til slutt Var det salah som gikk ut,det gir jo null mening Endret 9. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Kan ikke Klopp søke om å møte arsenal hver runde? Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 West Brom og Southampton har bedre forsvar enn Liverpool. Utrolig at ikke de kjøpte inn defensive forsterkninger i sommer.De to lagene (spes West Brom) lever på defensivt spill da. Så ikke så rart det. Tørr å påstå de er bedre enn de fleste topplagene på det punktet Nja. Tviler på at noen av forsvarerne til de lagene hadde startet for United, Spurs eller Chelsea. Kanskje VVD eller Bertrand. Liverpool har mye større kjøpekraft enn WBA og Southampton, og burde uansett hatt bedre forsvar, uavhengig om de lever på defensivt spill eller ikke. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Liverpool blir slaktet. Liker å se på det 2 Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Takk for kampen Jon Moss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 West Brom og Southampton har bedre forsvar enn Liverpool. Utrolig at ikke de kjøpte inn defensive forsterkninger i sommer.De to lagene (spes West Brom) lever på defensivt spill da. Så ikke så rart det. Tørr å påstå de er bedre enn de fleste topplagene på det punktet Nja. Tviler på at noen av forsvarerne til de lagene hadde startet for United, Spurs eller Chelsea. Kanskje VVD eller Bertrand. Liverpool har mye større kjøpekraft enn WBA og Southampton, og burde uansett hatt bedre forsvar, uavhengig om de lever på defensivt spill eller ikke. Ja, det burde Liverpool ha, men wba's holdning er full defence og det er deres styrke. De er gode på det. At spillerne ikke hadde gått inn på laget er jo uvesentlig. I det spillestilen wba har de fungerer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Liverpool blir slaktet. Liker å se på det Uvant kost å se Liverpool bli knust av et topplag. Gøy du koser deg med City da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Unngå skader og flere suspensjoner så er jeg fornøyd tatt i betraktning Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Solanke inn for Firminho. Helt greit. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Klavan mot angrepet til city...jaja slikt skjer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Klavan mot angrepet til city...jaja slikt skjerHan var god mot City ifjor. Men latterlig at det ikke ble kjøpt inn forsvarspillere i sommer Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Liverpool blir slaktet. Liker å se på det Uvant kost å se Liverpool bli knust av et topplag. Gøy du koser deg med City da Uvant å se dem knuse bunnlag også slik som i forrige runde. Kanskje ting holder på å snu? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) And no shit was given Endret 9. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå