Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Mane har jo kun øyne for ballen, og han har all rett til å gå for den.Men helt greit rødt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Ox kommer sikkert inn nå etter pause så høyt City ligger Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) At Mané går mot ballen er det ingen tvil om, han ser jo på den. Men han vet at Ederson kommer og trekker ikke til seg beinet litt en gang. Ederson trekker seg litt og blir likevel truffet. Hvis ikke det er idioti å kaste seg inn i en duell med knottene først i hodehøyde så vet ikke jeg hva som er idioti.Som sagt tror jeg ikke Mané hverken prøver å skade Ederson eller ønsket å treffe han på den måten, men det hadde vært mulig å trekke til seg knottene. Hvis det hadde vært Otamendi eller Xhaka eller Costa eller Rojo ville dere Liverpool-fans kalt det idioti også. Synd for kampen med rødt på Mané, artigste spilleren å se på for tiden i PL. Endret 9. september 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg skjønner ikke hvordan kommentatorene og "ekspertene" på Sky kan sitte i studio å klage over det røde kortet der. For en håpløs gjeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Takk for den Pheew Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Var jo åpenbart ikke meningen, men ganske uansvarlig og tankeløst å ta foten opp i brysthøyde uten å engang se på Ederson. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Der er det game over Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 kan bli stygt hvis det fortsetter slik Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Neste sesong, da... Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Vet ikke hva jeg skal si, Manè sin utvisning gjør det hardere fremover i banen, men bakover skal det ikke være noe forskjell Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Kjære Jesus i himmelen og ubeslutsom Salah er i dag.. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Rundspilt på midtbanen. Endret 9. september 2017 av cliffme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Kjære Jesus i himmelen og ubeslutsom Salah er i dag..True Dat Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan kommentatorene og "ekspertene" på Sky kan sitte i studio å klage over det røde kortet der. For en håpløs gjeng. Ganmel garde,spilte under litt røffere tilstander. Mindre fokus på sikkerhet Endret 9. september 2017 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Trevor Morley mener Mané skulle hatt gult og Ederson skulle hatt rødt. 1 Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jeg bare lurer litt på det røde kortet, siden Ederson kommer ut fra 16 meter, og Mané ser bare på ballen, er det ikke bare et gult kort for farefult spill? Jeg vet det var høyt bein mot hode men fortsatt? Mulig jeg er dum.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Haha, seriøst? Hvordan kan man mene at Ederson skal ha rødt? 1 Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 West Brom og Southampton har bedre forsvar enn Liverpool. Utrolig at ikke de kjøpte inn defensive forsterkninger i sommer. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Clattenburg mener at det kun skulle vært gult kort og frispark til City. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå