AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hei du! Hei alle! jeg har gjodrt en dum feil ved å gjemme i fra kontoutskrifter i to måneder at jeg har motatt bostøttet Nå har NAV oppdaget detter og jeg må finne en løsning på hva jeg skal gjøre , hva skal jeg si får å få løst dette lettest raskest mullig? Si at jeg har brukt opp pengene bare? aner ikke hva jeg skal gjøre. PLEASE HJELP Anonymous poster hash: 243f4...97f Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kan garantere deg at NAV skal ha de pengene tilbakebetalt. De trekker det nok av stønaden din. Forfalskning av papirer, underslag, ja, dette er ikke bra. Legg deg flat og betal tilbake. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Kan jeg si kanskje at det har vært ikke oppdater konto eller noe slik og si at du har sett på konto nå at du motatt de og ble brukt opp ? Kan garantere deg at NAV skal ha de pengene tilbakebetalt. De trekker det nok av stønaden din. Forfalskning av papirer, underslag, ja, dette er ikke bra. Legg deg flat og betal tilbake. Anonymous poster hash: 243f4...97f Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Nei. Du kommer til å bli anmeldt for trygdesvindel og dokumentforfalskning. Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kan jeg si kanskje at det har vært ikke oppdater konto eller noe slik og si at du har sett på konto nå at du motatt de og ble brukt opp ? Kan garantere deg at NAV skal ha de pengene tilbakebetalt. De trekker det nok av stønaden din. Forfalskning av papirer, underslag, ja, dette er ikke bra. Legg deg flat og betal tilbake. Anonymous poster hash: 243f4...97f Jeg tror ikke det er noen her inne som er interessert i å hjelpe deg å begå en kriminell handling! Det du gjør, eller spør om hjelp til, er ulovlig! De tar enkelt og greit pengene fra deg, og om du nekter, så vanker det anmeldelse for svindel og forfalskning av papirer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 De sa de skulle vurdere saken... kan ikke jeg si konto har ikke blitt oppdatert eller noe slik og at jeg hadde ikke veldig nøye oversikt over den og det ble handlet mye forskjellig blandtannet nett Nei. Du kommer til å bli anmeldt for trygdesvindel og dokumentforfalskning. Anonymous poster hash: 243f4...97f Lenke til kommentar
Dominator X Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 De sa de skulle vurdere saken... kan ikke jeg si konto har ikke blitt oppdatert eller noe slik og at jeg hadde ikke veldig nøye oversikt over den og det ble handlet mye forskjellig blandtannet nett Nei. Du kommer til å bli anmeldt for trygdesvindel og dokumentforfalskning. Anonymous poster hash: 243f4...97f NEI! DU SVINDLER! Så enkelt. Lenke til kommentar
Knoyken Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Håper du blir anmeldt for forholdet. Du var fult klar over du holdt tilbake informasjon om bostøtte for å få mere utbetalt. 2 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Blir nok ikke anmeldt, men du kan risikere å få utestengelse fra NAV i 2-3 måneder. Da har du ikke rett på dagpenger eller annen ytelse fra NAV, så da blir det eventuelt sosial penger om du ikke har jobb. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Hm, vanskelig sak Håper du blir anmeldt for forholdet. Du var fult klar over du holdt tilbake informasjon om bostøtte for å få mere utbetalt. Anonymous poster hash: 243f4...97f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Jeg er på sosial no i noen mnd siden er yrkesskadet Blir nok ikke anmeldt, men du kan risikere å få utestengelse fra NAV i 2-3 måneder. Da har du ikke rett på dagpenger eller annen ytelse fra NAV, så da blir det eventuelt sosial penger om du ikke har jobb. Anonymous poster hash: 243f4...97f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Hva sier fu til deg jeg nevnte ? Kan det gå bra? Aldri mere Blir nok ikke anmeldt, men du kan risikere å få utestengelse fra NAV i 2-3 måneder. Da har du ikke rett på dagpenger eller annen ytelse fra NAV, så da blir det eventuelt sosial penger om du ikke har jobb. Anonymous poster hash: 243f4...97f Lenke til kommentar
nacario Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kan du ikke bare fortelle sannheten? Hvis du faktisk gjorde en bommert så sier du det, hvis du faktisk svindlet så legg deg flat og take it like a man Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 (endret) Dette er en bevisst handling du selv har utført. Handlinger har konsekvenser og i slike tilfeller som her, burde du ha visst om konsekvensene på forhånd. Slik jeg ser det har du 2 valg. 1. Innrøm alt. Legg deg flat og betal tilbake pengene(de tar ikke nødvendigvis alt, man kan betale litt og litt over tid) 2. Fortsett å prøve å lyve og risiker å bli anmeld, tiltalt og dømt for trygdesvindel og/eller dokumentforfalskning(som noen over her nevnte). Jeg oppfordrer deg til å velge alternativ 1! Endret 11. september 2017 av Sithric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå