Gå til innhold

Gått litt ned i vekt, slappere ansikt. Normalt?

coby

Anbefalte innlegg

Hei. Veide rundt 90 kg før sommeren, var tynn og ikke feit da jeg veide det, men med lite muskler om dere skjønner. Nå har jeg gått ned 10kg og veier rundt 80-81, bare i en tynnere versjon av meg selv, med lite muskler.

Uansett. Jeg føler ansiktet har blitt endel slappere jeg, etter å ha gått ned? Kan det ha noe med at jeg har lite muskler + vektnedgang? Ansiktet er normalt osv, men når jeg drar i huden så føles det lissom mykere/mer elastisk og alt det der.

Endret av coby
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det ikke deg som satt å strakk huden i noen timer, kanskje det er grunnen. Gå til en eller annen sminkebutikk og spør etter hudstrammekrem :thumbup:

Selvom jeg hadde strukket huden i noen timer, så har det null påvirkning på elastistet/slappheten i huden..

Slike kremer funker ikke.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen som har synspunkter?

What Happens to Your Skin When You Lose Weight?

When you lose weight, and especially when you lose weight very quickly, these elastic components of your skin not only lose the layers of fat that keep them stretched out over your body, but they also don’t have much time for their elasticity to adapt to your new shape.

In addition to weight loss, age, poor nutrition, dehydration, excessive sun exposure, and smoking can all affect the elasticity of the skin and give you that elephant-like appearance you probably don’t want.

Stemmer dette?

Endret av coby
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...