Cell_v14 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvor enn jeg snur meg så ser jeg den forbannade reklamen om powercolor sitt 9800pro...! Gjør dere det også? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det kalles markedsføring. Det er reklame overalt så jeg bryr meg egentlig ikke Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De må heller ikke være for aggresive med reklamen. Det kan ansees som irriterende og desperat Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 De må heller ikke være for aggresive med reklamen. Det kan ansees som irriterende og desperat Du har et poeng. Jeg begynner også å mislike produkter som "spammer" meg. Som sex er jo oppbrukt etter alt den forbaskade spam *snakke stygt* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Som sex er jo oppbrukt etter alt den forbaskade spam *snakke stygt* Ja, da har du et problem. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Life is ironic, don't you think ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ettersom powercolor er relativt ny på markedet er det vel ikkje så rart at de markedsfører deg litt mer enn de andre? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Liker PowerColor jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå