akelbo Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Rockstar lager også en VR-versjon av spillet for HTC Vive.Detektivthrilleren L.A. Noire kommer til PlayStation 4, Xbox One og Nintendo Switch Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Dette er gode nyheter! LA Noire var eit fantastisk bra laget spill med velutviklet historie og gameplay. Hadde utrolig mye moro med det. Håper inderlig det er nok nytt innhold til å forsvare en remastered version. Kommer uansett til å kjøpe det, men ikke nødvendigvis for 600kr. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 In glorious 30fps? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 In glorious 30fps? Blir nok 20fps på Switch 2 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kjøpte dette makkverket på pc, men det hadde hard cap på 30 fps om jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kjøpte dette makkverket på pc, men det hadde hard cap på 30 fps om jeg ikke husker feil.. Jepp gedigen drit port. Lenke til kommentar
MrCuddles Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Kjøpte dette makkverket på pc, men det hadde hard cap på 30 fps om jeg ikke husker feil.. Forferdelig PC port! Akkurat som GTA 4. Klarte sånn halveis å modde det til å kjøre i 60 fps, men det var fortsatt ganske meh på PC. Lenke til kommentar
Asbjørn Sunde Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Huff skal de blåse nytt liv i dette utrolig kjedelige spillet? Få ganger har jeg følt mer å kaste penger i dass enn på dette pek og klikk spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå