Skyttt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Sånn Skyttt har rettet feilene du påpekte og har fikset litt med tegnsetting og store bokstaver. Fornøyd nå? Nydelig! Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 ' date='12/12/2003 : 17:48'] cs hørt om å høre lese første innlegg? Unødvendig post... Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 JEG VET OM ET BRA SPILL!! COUNTER-STRIKE!!! Nei tuller bare... Selv om han sa at han ikke vil høre om CS så er det 5-6 stykk som nevner det... Men som vi kan se ut i fra dette så har vi alle forskjellige smak... SÅ topicstarteren må jo tenke litt over hvilke sjangrer han (og vennene hans) liker mest! Vil bare nevne også at du bør prøve "Natural-Selection", konge mod for LAN...(noen har nevnt det, men jeg sier det igjen) Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 JEG VET OM ET BRA SPILL!! COUNTER-STRIKE!!! Nei tuller bare... Selv om han sa at han ikke vil høre om CS så er det 5-6 stykk som nevner det... Men som vi kan se ut i fra dette så har vi alle forskjellige smak... SÅ topicstarteren må jo tenke litt over hvilke sjangrer han (og vennene hans) liker mest! Vil bare nevne også at du bør prøve "Natural-Selection", konge mod for LAN...(noen har nevnt det, men jeg sier det igjen) Natural selection jar jeg hørt om, men har ikke spilt det.... Hva går det ut på? er det noen som kan forklare hve det går ut på? Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) CS med Superheromod CS med Warcraft3 mod Desert Combat Battlefield 1942 C&C Generals Warcraft III Frozen Throne Trackmania (ikke ute i norge enda men det eier i multiplayer på demoen iallefall ) vanlig CS andre HL modder (TS, NS, DOD.....) Endret 13. desember 2003 av AssKicR Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 (endret) Aldri prøvd LAN, men jeg og noen kamerater tenkte å prøve i romjula da..... Som dere sikkert skjønner er vi nybegynnere da, og jeg lurer på en ting: 1. Holder det at man kun har en cd per spill på de 3-4 PC'ene som skal brukes, eller må hver PC ha en egen spillecd, og spillet innlagt på PC'en..... Endret 13. desember 2003 av RatmFan Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Worms3d! Særlig hvis du vil få ut litt frustrasjon.. ingenting som å FirePunche en idiot til (langt sør i landet) : EDIT: ratmfan... har ikke du en egen topic om det der? Endret 14. desember 2003 av orcblood Lenke til kommentar
^WeaKlinG^ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 neverwinter nights... dt e faktisk kult...på lan o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå