Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Vær så snill: IKKE NEVN CS! Det suger! 1. Soldier Of Fortune 2 2. Warcraft 3 3. Medal Of Honor 4. Call Of Duty 5. Age Of Kings 6. Age Of Mythology Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror ikke du vil finnen noen consensus her assa. Utvalget spriker over mer enn en sjanger, og da har du ****** løs med en gang. Det jeg prøver å si er at F.eks COD og WC3 kan være best på sin måte, så det går på smak og behag. Personlig liker jeg FPS bedre enn RTS spillene, så da blir COD favoritten. Må samtidig få si at SOF2 demoen er antagelig noe av den mest bruke fila på maskinen min ever. Har fått mye gratis moro der!! Smooth som F assa! Skal jeg først nevne et RTS spill synes jeg C&C er en bra(alle sammen) Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Empires Dawn of the Modern World. Empire Earth. Warrior Kings. Halo. Half Life (ikke CS, TS feks) SoF 1, Starcraft. +++ Lenke til kommentar
jackson Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 BF sniper vs sniper Eller man vs man knivkamp BF ER BEST Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Vær så snill: IKKE NEVN CS! Det suger! Når du spør om det beste LAN-spillet vil noen mene Counter-Strike selv om du syns det suger. Folk har andre meninger enn deg. Jeg er jo enig i at CS begynner å bli gammelt og kjedelig, men husk at det fortsatt er populært. Selv spiller jeg det ikke. Jeg har gått over til Battlefield 1942. Så her er min liste (dette endrer seg hele tiden): Battlefield 1942 Desert Combat Age of Empires 2 C&C Generals: Zero Hour Warcraft III Frozen Throne Endret 8. desember 2003 av CobraM Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 På de LAN-ene jeg er med på går det i WC3(TFT), mer WC3(TFT) og enda litt mer WC3(TFT). Eneste untaket er en liten CS runde nå og da. Lenke til kommentar
[dsr`camo] Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Serious Sam 2 mp co-op.... Vil ikke si det er det beste men, det er konge gøy.... Med xtra enemys da er det gøy... Endret 8. desember 2003 av [dsr`camo] Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Serious Sam med EXTREME folk kan være utrolig moro å spille i Multi! WC: TFT er jo selvfølgelig kjekt også... Det jeg pleier å spille er liksom Strategi også hviler vi oss med hjernedøde FPS! Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Monopoly Tycoon, Quake 3, Warlords 2, RTCW, Raven Shield, Battlefield, Neverwinter Nights, Dungeon Siege, Mohaa er de første jeg kommer til å tenke på .... Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Raven shield, rogue spear, black hawk down, C&C, Worms, Unreal tournament+++ edit: skriveleif Endret 9. desember 2003 av kakk Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 MOHAA er konge spill ja! Men alle dissa spilla har jeg spilt før har dere ikke noen andre som jeg kan spille på LAN da? Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg synes det er artigst med CO-OP! D ruler bare!!! (bf1942, ghost recon osv.) Lenke til kommentar
Stealth Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Natural-Selection Warcraft3:tft Snart også Unreal2:XMP (Multiplayer expansion til unreal2 ) Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Ikke glem Wolfenstein: Enemy Territory. Veldig bra, og ikke minst gratis. :-) Lenke til kommentar
^WeaKlinG^ Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 1. Warcraft 3: frozen throne 2.cs 3.neverwinter nights: shadows of undertide. 4. Battlefield Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Liker svært godt å spille Warcraft 3 tft over lan. Liker å spille mta over lan og til dere som ikke vet hva det er er det en Multi player til Grand Theft Auto Vice City, Er veldi gøy, men desverre er det en god del bugs. Du kan finne den her Ellers er jo generals litt underholdene på lan da! Endret 10. desember 2003 av TST Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 cs... Colin Mc rae rally2. Har du ikke prøvd det på lan MÅ du prøve det. Jeg har aldri hatt det så morro på lan som da vi spilte det. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 CMR2 er uten tvil det beste bilspillet til PC, både single player og MP (og ja, det er bedre enn NFS:U) Lenke til kommentar
banzay Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Diablo 1 er kult p[ lan, spilte det med to andre for en uke siden ganske s[ kult. Lenke til kommentar
Skilled Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 HAllo...... Cs Roxxxx det er jo klart det beste lan og online spillet !!!!! c&c zero er jo oxo bra da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå