VRK18 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Jeg har mange politiske meninger, men jeg vet ikke helt hvilken merkelapp jeg bør bruke på meg selv. Finnes det en god test der ute som kan avklare det? Jeg er noen ganger enig med konservative, noen ganger med liberalister, noen ganger med progressive, noen ganger med sosialliberale, og til og med noen ganger med sosialister. Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 (endret) LOL, ja. Men må man være 100% enig med et bestemt parti? Kan du med hånden på hjertet si at du er 100% enig i alt FrP noen gang har uttalt? Endret 8. september 2017 av VR-katten Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Du er helt normal. Det er partiene og demokratiet vårt som er forstyrret. Partiparliamentarisme og demokratisk sentralisme er og blir uting og står i veien for fremskritt. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Skal du bruke politisk merkelapp kan du like gjerne bruke merkelappen "SLAVE" Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 De fleste politiske partiene er jeg mellom 45-55 enig med bortestett fra ekstreme partier som Rødt, MDG , og demokratene som hører hjemme på lukket avdeling. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hvis du er selvstendig tenkende -- og ikke har klare influenser; ikke følger med på nettsteder med spesielle interesseområder, så trenger du ikke en merkelapp.Merkelapper er for mennesker som ikke tenker selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå