DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Idag så hadde jeg oppe en del explorervinduer sammen med 4 winRAR som jeg holdt på med. Og det går møkkatreigt. Men pcen bruker bare 25% av cpukraft og 256/512mb ram. Hvorfor er det sånn? Har det noe med drivere å gjøre? Varme? Har : AMD XP2500+ Twinmos 512mb ram pc2700 Abit NF7 2.0 Veldig irriterende at det nesten går treigere enn på den gamle maskinen som står i sigg under:no: Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 sjekk om du har noe spyware på maskinen. Bruk Ad aware til å sjekke det med Lenke til kommentar
Duplo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 harddisken din blir overarbeidet når den skal lese fra fire steder samtidig og i tillegg slite med masse explorer vindu... prøv å kopier 5 ting over nettverket samtidig og så sitte å bla i min datamaskin samtidig, det går ikke akkurat glatt for å si det sånn... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Den er ikke overarbeidet. Den yter bare 25% Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvor mange prosesser som kjører i taskmanageren ? Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Den er ikke overarbeidet. Den yter bare 25% CPU'en ja, men harddisken er overarbeidet! Har du en treig harddisk og rask CPU og mye minne vil PC'en blir treig når du gjør så mange ting på en gang. Lenke til kommentar
hs Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Maskina di går ikke raskere enn det tregeste leddet. I dette tilfellet er det harddisken er det tregeste leddet... Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Unnskyld Så ikke at du skrev at det var hd, men jaja takk for svar selvom det var litt dumt Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Skal den ikke bruke opp minne før den begynner å kjøre fra hd da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå