Fotoskrulla Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Kveldsstund på Aksla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Enig at det må være fint å gå en runde på byfjellet ved solnedgang. Panoramaet fra Aksla synes jeg ikke det er vanlig "Helene" klasse over. Beklager! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Enig at det må være fint å gå en runde på byfjellet ved solnedgang. Panoramaet fra Aksla synes jeg ikke det er vanlig "Helene" klasse over. Beklager! Mvh Gunnar Enig i det, var nødt å sette kamera på bordet pga lang lukkertid, da begrenset motivet seg en del for å si det sånn. God helg! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Enig at det må være fint å gå en runde på byfjellet ved solnedgang. Panoramaet fra Aksla synes jeg ikke det er vanlig "Helene" klasse over. Beklager! Mvh Gunnar Enig i det, var nødt å sette kamera på bordet pga lang lukkertid, da begrenset motivet seg en del for å si det sånn. God helg! God helg til deg også - husk å stemme riktig på mandag :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Utgangspunktet er bra , det jeg legger merke til er en anelse skjev horisont - fallende på vestre side .¨ Det midtre rødlige feltet med sollys er noen steder på grensen ti utbrenthet . Og kameraet har fokusert skarpt på trærne i forgrunnen - men kanskje det var meningen? Jeg håper du forsøker igjen , det ser ut til å være et flott utsiktspunkt . Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg