crapgame Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har installert need for speed underground, men det fungerer ikke jeg har prøvd og skifte språk osv. til engelsk, men det vil ikke fungere. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 du må forandre REGIONAL settings! Går det ikke da, så last ned fra nette! EA fortjener ****** ikke bedre! veit reglene men når de gjør det så vanskelig fortjener de det ****** meg! Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er noe riv ruskende galt når crack-versjonen av spillet er smidigere å sveive igang enn orginalen! Way to go EA!! Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 har fikset de regionale settings, men det vil fortsatt ikke starte. noen fler forslag? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 EA har vel telefon support i Norge..? Bare en ide assa Lenke til kommentar
slash Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 sett regional setting og language til AUSTRALIA og ENGLISH(AUSTRALIA) ikke england. Prøv det du. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det er den eneste måten å få kjørt demoen på hvertfall. Snodig at ikke EA har sett en så åpenlys tabbe. Sette alt i Regional Settings til English(Australia, ikke UK) så går det bra serru. For å være sikker, sjekk de andre arkfanen i reg.settings også. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *SUKK* *Dobbel-sukk* Har det ikke kommet ut en patch for dette enda da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå