blazern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Heisann Hadde for ikke så lenge siden et overklokkings prosjekt på min amd 2400+… Jeg hadde stilt fsb opp til 200, og multiplayeren ned til 10. Etter mange stabiltets tester på sisoft sandra for hver 10mhz. Cpu var kjølet av en Thermalright SLK947U, og ei grei vifte. Temperaturen var altså grei men noe gikk feil. Ved neste oppstart kom windows med feilmeldinger om at viktige filer manglet og jeg måtte klokke ned . Da jeg klokket ned til normal ytelse, var fortsatt feilmeldingene der og litt senere fant ikke dataen harddisken i det hele tatt… Ny harddisk er på vei, men kan hovedkortet ha tatt skade. Og er det noen som kan fortelle meg hva som har blitt gjort feil?? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Når du klokker for mye, så kommer det avogtil feilmeldinger om at det mangler viktige filer i Windows, men dette skal fikse seg når du klokker ned igjen. Klokket du ned like mye som det var FØR du begynte å overklokke? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hadde samme problem med min xp 1600, måtte er par formateringer til, men det funka etter det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå