The_evil_blue_toad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skulle gjerne ha linket på f. eks Generals. Har 2 pcer og en cd. Har jeg rett til å cracke det på en av maskinene eller må jeg virkelig kjøpe en cd til? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du har nok lov til å kjøre det på to maskiner hvis det bare er du som skal spille,men kommer naboen over så må nok han ha sin egen nøkkel.... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du har nok lov til å kjøre det på to maskiner hvis det bare er du som skal spille,men kommer naboen over så må nok han ha sin egen nøkkel.... Trenger man det hvis man skal spille på LAN? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hva står det i EULA (End Users License Agreement) da? Husker med glede første C&C, da kunne den ene bruke GDI plata mens den andre brukte NOD plata, fungerte grisebra, men det er vel mer penger i bilde nå... des,OUT! Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Du har nok lov til å kjøre det på to maskiner hvis det bare er du som skal spille,men kommer naboen over så må nok han ha sin egen nøkkel.... Trenger man det hvis man skal spille på LAN? Er vel som resten her,ser toppen av EULA før jeg trykker neste,men jeg mener at lisenser for å benytte andre sitt åndsverk kun gjelder en selv,dvs du kan låne vekk CD'er,film programm etc. men da har du ikke lov til å bruke en backup kopi selv. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det må du kunne ta deg lov til. Skal uansett funke med 1 CD. Når du har kommet inn på spillet så tar du bare cd`en ut og putter i den andre cd-rommen. Du må seffølgelig huske full installering slik at maskinen ikke vil bli avhengi av cden når du spiller Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Det må du kunne ta deg lov til. Skal uansett funke med 1 CD. Når du har kommet inn på spillet så tar du bare cd`en ut og putter i den andre cd-rommen. Du må seffølgelig huske full installering slik at maskinen ikke vil bli avhengi av cden når du spiller Tviler på at dette går. De fleste spill sjekker cd-en flere ganger etter at du har startet den Endret 8. desember 2003 av Zlash Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det er jo en smule kjipt å skaffe seg to spill når det er mine maskiner det er snakk om. Antar jeg bare får ta meg den frihet å laste ned en crack viss det ikke er noen annen funksjon. Akk om alt bare var som gamle dager da de lagde spill uten å tenke så mye på penger. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Bare crack du, tror ikke noen bryr seg... Hvis du ikke driver med cracking, cd-brenning osv. i stor stil, tror jeg ikke at onkel politi kommer og ringer på døren Edit: Har dessuten lest mange steder at du har lov å cracke/brenne så lenge du har original-cd'en selv Og det er jo dessuten bare til eget bruk Endret 8. desember 2003 av ProZaC Lenke til kommentar
Semmern Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jepp, det er lov å kopiere, cracke og holde på så lenge det er til eget bruk. Jeg har brent backup av de mest "Verdifulle" (for meg) spillene mine, og jeg tror det er mange her på gamer.no som cracker spill som ikke innrømmer det, men som gjør det likevel Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det noen skam å innrømme at man cracker spill? Jeg har for min del gått litt lei av å bytte CD hele tiden, dessuten blir det ofte fort riper i dem, så jeg spiller uten der det går... Lenke til kommentar
TaSs Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Skrotinger.. O_o www.daemon-tools.cc Og finne et program som lager images. clone-cd funka fett, men eg veit ikkje om det går ann å få tak i lenge.. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 CloneCD blir ikke laget lengre, nå er det bare CloneDVD, men jeg har installasjonsfilen til den siste versjonen av CloneCD som ble laget (tror jeg, v4.3.1.9). Si ifra hvis noen vil ha den, send meg gjerne en PM. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Argh! Prøvde i går og hva skjer? Jo: Your serial is already in use. Nå er det pokker meg nok, har noen et bra tips før jeg drar en EA ansatt ut i bakgården og skyter ham Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Nå er det pokker meg nok, har noen et bra tips før jeg drar en EA ansatt ut i bakgården og skyter ham Gjør det! Gjør det! Gjør det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå