Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du har nok lov til å kjøre det på to maskiner hvis det bare er du som skal spille,men kommer naboen over så må nok han ha sin egen nøkkel.... :roll:

Trenger man det hvis man skal spille på LAN?

Er vel som resten her,ser toppen av EULA før jeg trykker neste,men jeg mener at lisenser for å benytte andre sitt åndsverk kun gjelder en selv,dvs du kan låne vekk CD'er,film programm etc. men da har du ikke lov til å bruke en backup kopi selv.

Lenke til kommentar

Det må du kunne ta deg lov til.

Skal uansett funke med 1 CD.

Når du har kommet inn på spillet så tar du bare cd`en ut og putter i den andre cd-rommen.

Du må seffølgelig huske full installering slik at maskinen ikke vil bli avhengi av cden når du spiller

Lenke til kommentar
Det må du kunne ta deg lov til.

Skal uansett funke med 1 CD.

Når du har kommet inn på spillet så tar du bare cd`en ut og putter i den andre cd-rommen.

Du må seffølgelig huske full installering slik at maskinen ikke vil bli avhengi av cden når du spiller

Tviler på at dette går. De fleste spill sjekker cd-en flere ganger etter at du har startet den

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Bare crack du, tror ikke noen bryr seg... Hvis du ikke driver med cracking, cd-brenning osv. i stor stil, tror jeg ikke at onkel politi kommer og ringer på døren :thumbup:

Edit: Har dessuten lest mange steder at du har lov å cracke/brenne så lenge du har original-cd'en selv :thumbs:

Og det er jo dessuten bare til eget bruk :) Endret av ProZaC
Lenke til kommentar

Jepp, det er lov å kopiere, cracke og holde på så lenge det er til eget bruk. Jeg har brent backup av de mest "Verdifulle" (for meg) spillene mine, og jeg tror det er mange her på gamer.no som cracker spill som ikke innrømmer det, men som gjør det likevel :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...