Emmasophie98 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Så jeg driver på en måte på med en jeg ble kjent med for ikke så lenge siden, han har sagt han ikke er klar for noe seriøst men at han ikke vil miste meg. Vi har jo og laget løfter om å ikke flørte med andre på en måte og ikke lov til å kline med andre, men samtidig ser jeg at han adder matchene han får på tinder på snap (han viser det ikke men jeg ser det jo..) Vet ikke om jeg da har grunn til å ta det opp eller ikke, han har jo tross alt sagt jeg er den eneste. Og for noen uker siden fant jeg ut at han hadde skrevet til flere jenter at han ville kose og sove med de, når jeg da tok det opp sa han at han skulle ta seg sammen og håpte jeg ville gi han en sjanse til, noe jeg da gjorde.. Grunnen til at han hadde sendt dette til de jentene var fordi han skylder på at han trenger mye oppmerksomhet pga fortid. Burde jeg da ta opp dette med tinder eller bare la det gå med tanke på at vi ikke er kjærester? Endret 8. september 2017 av iStereo La tilbake informasjon Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Du burde bare gtfo med engang, han virker urseriøs. 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Er ikke mye håp når man må flørte med jenter for og få bedre selvtillit.. 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Han er bortkastet tid, enkelt og greit! 2 Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Har dessverre litt samme erfaring med norske gutter. Vanskeligheter for å binde seg, vil ha flere jenter på en gang(typisk norsk mann ) ,være fri , feste osv. Hvis gutter er sånn mot deg og ikke prioriterer deg, men alle andre, da burde du kutte de helt ut. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Er ingenting typisk med det i det hele tatt. Har kun noe med hvor du fisker å gjøre. 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Hei jeg er nå vant til sånn som det er i kirken min og dette høres ikke ut som en bra mann. Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Er ingenting typisk med det i det hele tatt. Har kun noe med hvor du fisker å gjøre. og man bør ikke fiske i norge Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Tror ikke demografien din holder til hele Norge. Finnes masse gode mennesker her. Lenke til kommentar
Emmasophie98 Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Han har høy selvtillit fra før av og han sier han har droppet mange jenter for meg, og når jeg virker usikker på han og tar opp ting som det kosegreine blir han nesten irritert og mener jeg ikke stoler på han og at tillit er det viktigeste man har i et forhold osv.. Og han sier også at han aldri er med andre jenter og at om han hadde ønsket det hadde han dratt til de, noe han da ikke gjør fordi han vil være med meg.. Skjønner ikke helt greia, samtidig vil jeg ikke ta opp alt mulig hele tiden i tinfelle jeg virker usikker og overreagerer med tanke på at han har sagt han ikke er klar for forhold.. Endret 8. september 2017 av iStereo La tilbake informasjon Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Han har høy selvtillit fra før av og han sier han har droppet mange jenter for meg, og når jeg virker usikker på han og tar opp ting som det kosegreine blir han nesten irritert og mener jeg ikke stoler på han og at tillit er det viktigeste man har i et forhold osv.. Og han sier også at han aldri er med andre jenter og at om han hadde ønsket det hadde han dratt til de, noe han da ikke gjør fordi han vil være med meg.. Skjønner ikke helt greia, samtidig vil jeg ikke ta opp alt mulig hele tiden i tinfelle jeg virker usikker og overreagerer med tanke på at han har sagt han ikke er klar for forhold.. Kjære jenta mi... Hvorfor vil du samle på en som ikke vil ha et forhold med deg?! 1 Lenke til kommentar
Emmasophie98 Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Han har høy selvtillit fra før av og han sier han har droppet mange jenter for meg, og når jeg virker usikker på han og tar opp ting som det kosegreine blir han nesten irritert og mener jeg ikke stoler på han og at tillit er det viktigeste man har i et forhold osv.. Og han sier også at han aldri er med andre jenter og at om han hadde ønsket det hadde han dratt til de, noe han da ikke gjør fordi han vil være med meg.. Skjønner ikke helt greia, samtidig vil jeg ikke ta opp alt mulig hele tiden i tinfelle jeg virker usikker og overreagerer med tanke på at han har sagt han ikke er klar for forhold Jeg har glemt å nevne at han er ganske snill og passer på at jeg har det bra og sann, og han sier at jeg alltid er den han kommer til når det er noe galt fordi jeg gjør alt bedre.. Men han er mye på mobilen når vi er sammen, kanskje jeg ikke er intressant nok? Endret 8. september 2017 av iStereo La tilbake slettet informasjon Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Har dessverre litt samme erfaring med norske gutter. Vanskeligheter for å binde seg, vil ha flere jenter på en gang(typisk norsk mann ) ,være fri , feste osv. Hvis gutter er sånn mot deg og ikke prioriterer deg, men alle andre, da burde du kutte de helt ut. Det der blir litt for dumt å si at det kun gjelder norske gutter pga din erfaring. Lenke til kommentar
Emmasophie98 Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Kjære jenta mi... Hvorfor vil du samle på en som ikke vil ha et forhold med deg?! Lever vell i håpet av det kan endre seg :// Endret 8. september 2017 av Emmasophie98 Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Han har høy selvtillit fra før av og han sier han har droppet mange jenter for meg, og når jeg virker usikker på han og tar opp ting som det kosegreine blir han nesten irritert og mener jeg ikke stoler på han og at tillit er det viktigeste man har i et forhold osv.. Og han sier også at han aldri er med andre jenter og at om han hadde ønsket det hadde han dratt til de, noe han da ikke gjør fordi han vil være med meg.. Skjønner ikke helt greia, samtidig vil jeg ikke ta opp alt mulig hele tiden i tinfelle jeg virker usikker og overreagerer med tanke på at han har sagt han ikke er klar for forhold Jeg har glemt å nevne at han er ganske snill og passer på at jeg har det bra og sann, og han sier at jeg alltid er den han kommer til når det er noe galt fordi jeg gjør alt bedre.. Men han er mye på mobilen når vi er sammen, kanskje jeg ikke er intressant nok? Hvor gammel er du, virkelig. ikke la han bruke deg Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Har dessverre litt samme erfaring med norske gutter. Vanskeligheter for å binde seg, vil ha flere jenter på en gang(typisk norsk mann ) ,være fri , feste osv. Hvis gutter er sånn mot deg og ikke prioriterer deg, men alle andre, da burde du kutte de helt ut. Det der blir litt for dumt å si at det kun gjelder norske gutter pga din erfaring. ikke bare mine ord dessverre, maaaange andre venninner av meg også Lenke til kommentar
Emmasophie98 Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Han har høy selvtillit fra før av og han sier han har droppet mange jenter for meg, og når jeg virker usikker på han og tar opp ting som det kosegreine blir han nesten irritert og mener jeg ikke stoler på han og at tillit er det viktigeste man har i et forhold osv.. Og han sier også at han aldri er med andre jenter og at om han hadde ønsket det hadde han dratt til de, noe han da ikke gjør fordi han vil være med meg.. Skjønner ikke helt greia, samtidig vil jeg ikke ta opp alt mulig hele tiden i tinfelle jeg virker usikker og overreagerer med tanke på at han har sagt han ikke er klar for forhold Jeg har glemt å nevne at han er ganske snill og passer på at jeg har det bra og sann, og han sier at jeg alltid er den han kommer til når det er noe galt fordi jeg gjør alt bedre.. Men han er mye på mobilen når vi er sammen, kanskje jeg ikke er intressant nok?  Hvor gammel er du, virkelig. ikke la han bruke deg Jeg er 17, han er 21.. Endret 8. september 2017 av iStereo La tilbake slettet informasjon Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Han har høy selvtillit fra før av og han sier han har droppet mange jenter for meg, og når jeg virker usikker på han og tar opp ting som det kosegreine blir han nesten irritert og mener jeg ikke stoler på han og at tillit er det viktigeste man har i et forhold osv.. Og han sier også at han aldri er med andre jenter og at om han hadde ønsket det hadde han dratt til de, noe han da ikke gjør fordi han vil være med meg.. Skjønner ikke helt greia, samtidig vil jeg ikke ta opp alt mulig hele tiden i tinfelle jeg virker usikker og overreagerer med tanke på at han har sagt han ikke er klar for forhold Jeg har glemt å nevne at han er ganske snill og passer på at jeg har det bra og sann, og han sier at jeg alltid er den han kommer til når det er noe galt fordi jeg gjør alt bedre.. Men han er mye på mobilen når vi er sammen, kanskje jeg ikke er intressant nok? Hvor gammel er du, virkelig. ikke la han bruke deg Jeg er 17, han er 21.. han vet du er ung og har lite erfaring. Han er virkelig ikke en god fyr når han bruker deg på den måten. Dropp han og si du ikke er interessert om han skal ha flere jenter , og hvis han ikke vil ha et forhold til deg. Bare dra fra han Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Har dessverre litt samme erfaring med norske gutter. Vanskeligheter for å binde seg, vil ha flere jenter på en gang(typisk norsk mann ) ,være fri , feste osv. Hvis gutter er sånn mot deg og ikke prioriterer deg, men alle andre, da burde du kutte de helt ut. Det der blir litt for dumt å si at det kun gjelder norske gutter pga din erfaring. ikke bare mine ord dessverre, maaaange andre venninner av meg også For å være ærlig så virker du bare bitter på at du ikke har fått de norske guttene du vil ha og skylder derfor på alle menn i hele norge er sånn. 1 Lenke til kommentar
Ferskenrosa Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Har dessverre litt samme erfaring med norske gutter. Vanskeligheter for å binde seg, vil ha flere jenter på en gang(typisk norsk mann ) ,være fri , feste osv. Hvis gutter er sånn mot deg og ikke prioriterer deg, men alle andre, da burde du kutte de helt ut. Det der blir litt for dumt å si at det kun gjelder norske gutter pga din erfaring. ikke bare mine ord dessverre, maaaange andre venninner av meg også For å være ærlig så virker du bare bitter på at du ikke har fått de norske guttene du vil ha og skylder derfor på alle menn i hele norge er sånn. sier vel mest om norske menn enn om meg, når menn ikke vil ta ansvar og bare stikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg