Christian86 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Noen som kjenner til hvilke mobiler som lanseres i det tidsrommet? har kommet frem til at jeg skal vente med å bryte abonnomentet til da og ta en videreføring. Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tror nok det er litt for tidlig å si nå, tror faktisk ikke verken SE eller Nokia har planlagt så langt ennå, men ta en kikk innom nokia.no , så får du vel greie på det. Kanskje ikke før april\mai men.. Dog... Magnus Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis du er heldig kommer kanskje Siemens SX1 da Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis du er heldig kommer kanskje Siemens SX1 da SX1 er allerede til salgs, så, vurder å endre din post litt.. hmm... den mobilen jeg kan tenke på som er planlagt lengst frem er nokia 7700 som skal komme i juni til neste år.. ikke umulig det blir juli/august som gjelder Lenke til kommentar
molna Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Siemens S65 kommer nok til da tenker jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis du er heldig kommer kanskje Siemens SX1 da SX1 er allerede til salgs, så, vurder å endre din post litt.. hmm... den mobilen jeg kan tenke på som er planlagt lengst frem er nokia 7700 som skal komme i juni til neste år.. ikke umulig det blir juli/august som gjelder er på vei mener du vel....! den har vært til "salgs" i over 2 måneder (forhåndsbestilling) Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Siemens S65 kommer nok til da tenker jeg. Jaha? Kan du fortelle? Lenke til kommentar
Chigu Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis du er heldig kommer kanskje Siemens SX1 da SX1 er allerede til salgs, så, vurder å endre din post litt.. hmm... den mobilen jeg kan tenke på som er planlagt lengst frem er nokia 7700 som skal komme i juni til neste år.. ikke umulig det blir juli/august som gjelder Lol, ingen forhandlere har SX1 på lager, det er nok du som må endre posten din. Chigu Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Siemens S65 kommer nok til da tenker jeg. s65? hakkje sett den enda. er den bra? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Lol, ingen forhandlere har SX1 på lager, det er nok du som må endre posten din. Chigu Haha, lol på deg, Han sa ikke hvor de selger den, han sa bare at den er i salgs, den er i salg i Tyskland Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hvis du er heldig kommer kanskje Siemens SX1 da sx1 er i salg nå! forhåndsbestilling vel? eller tar jeg feil? men, er ikke hjelt sikker på hvilken som kommer. nokia har jo 7700 men den kommer vel kanskje tidligere en det? GOD JUL Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Veeeeeeeeeldig offtopic. remerser hvordan får du farget skrift på god jul??? prøvde men fikk det ikke til. hvordan??? GOD JUL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå