linma Skrevet 7. september 2017 Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 (endret) . Endret 3. november 2017 av linma Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. september 2017 Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 (endret) Forskjellen på i5 og i7 er ikke all verden på Mac siden maskinene er designet for å være så stille som mulig. Maskinene er over snittet varmesensitive, noe som kan redusere ytelse mer enn normalt sammenlignet med en støyende PC med samme komponenter. Hvilken maskin du velger blir jo et kompromiss på drassbarhet, ytelse og hvor lenge du ser for deg å ha den målt opp mot kostnad. 13" er veldig portabel men det er en enkel maskin som ikke egner seg så bra til tunge ting selv om du får den med i7. Hadde nok gått for siste alternativet av de tre maskinene hvis du prioriterer ytelse. Mye fordi du har en kraftig maskin som vil vare en stund og en skjerm som egner seg til å bruke på farten. Med det sagt så vil en av de andre også fungere, men de er ikke et like fornuftig kjøp spec/ytelses-messig. Du får mer for pengene med en bærbar PC, men hvis du vil ha en Macbook Pro så antar jeg du har tatt med det i beregningen. Endret 7. september 2017 av vidor Lenke til kommentar
linma Skrevet 7. september 2017 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 Ja, MacBook Pro er mitt eneste alternativ. Har en sju år gammel Pro fra 2010 som fungerer som bare det den dag i dag, så min erfaring med denne maskinen gjør at jeg ønsker å invistere i en ny og jeg mener det er verdt pengene mtp kvalitet. Jeg vet bare ikke hvilke modell jeg bør gå for og som passer mitt bruk. Jeg bruker ingen andre spill utover The Sims 4, da er jeg egentlig bare opptatt av bilder, video og redigering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå