Gå til innhold

Førjulskonkurranse på HW.no

Anbefalte innlegg

Tviler på det blir noe premie på meg, selv om spørsmålene var relativt enkle :(

Her også. Svarene ble jo funnet på 0,nix . Ergo: sikkert 1000 stk sender inn rett svar, og da blir bare vinnersjansen rundt 3/1000. (3 premier) Hadde vært gøyere om det var skikkelig vanskelig og flere spørsmål så bare en liten brøkdel hadde alt riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tviler på det blir noe premie på meg, selv om spørsmålene var relativt enkle  :(

Her også. Svarene ble jo funnet på 0,nix . Ergo: sikkert 1000 stk sender inn rett svar, og da blir bare vinnersjansen rundt 3/1000. (3 premier) Hadde vært gøyere om det var skikkelig vanskelig og flere spørsmål så bare en liten brøkdel hadde alt riktig.

det er faktisk 4 premier :yes:

Tviler på jeg vinner, men det hadde vært gøy. Har enda ikke funnet svarene(ikke at jeg har prøvd så hart), men skal nok klare det.

Lenke til kommentar

Denne gangen var det ikke såå lett å finne svarene med google, forrige gang tok det jo 5 minutter med google å finne alle svarene :)

Var ikke så fine premier denne gangen og om man vinner 1. eller 2. premien må man jo invistere i nytt utstyr for å kunne bruke det :) Om man ikke har noe fra før av da, men uansett er det artig med litt konkurranser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...