Simen1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tviler på det blir noe premie på meg, selv om spørsmålene var relativt enkle Her også. Svarene ble jo funnet på 0,nix . Ergo: sikkert 1000 stk sender inn rett svar, og da blir bare vinnersjansen rundt 3/1000. (3 premier) Hadde vært gøyere om det var skikkelig vanskelig og flere spørsmål så bare en liten brøkdel hadde alt riktig. Lenke til kommentar
v0iDDr0iD Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 er det bare meg eller var det vansklige spørsmål...fleste hadde vår venn google svar på men sleit virkelig med og finne ut hvem år ieee ratifiserte(rart ord ) 802.11 ratifiserte --> ratified ..første gang jeg har hørt det på norsk oxo.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Tviler på det blir noe premie på meg, selv om spørsmålene var relativt enkle Her også. Svarene ble jo funnet på 0,nix . Ergo: sikkert 1000 stk sender inn rett svar, og da blir bare vinnersjansen rundt 3/1000. (3 premier) Hadde vært gøyere om det var skikkelig vanskelig og flere spørsmål så bare en liten brøkdel hadde alt riktig. det er faktisk 4 premier Tviler på jeg vinner, men det hadde vært gøy. Har enda ikke funnet svarene(ikke at jeg har prøvd så hart), men skal nok klare det. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Håper det blir meg.. Har aldri vunnet noe før Stå på hw, dere gjør en kjempe jobb. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, her var det Google for alle penga Enig med deg Lenge leve google Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg har en følse av at jeg vinner Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) - Endret 1. januar 2005 av Knick Knack Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Disse kunne jeg jo faktisk svare på for en gangs skyld Trengte ikke slå opp. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Oversettelsen "Ratifisert som standard" er helt korrekt..........og er et vanlig brukt ord innenfor kvalitet og standardisering.......... Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Denne gangen var det ikke såå lett å finne svarene med google, forrige gang tok det jo 5 minutter med google å finne alle svarene Var ikke så fine premier denne gangen og om man vinner 1. eller 2. premien må man jo invistere i nytt utstyr for å kunne bruke det Om man ikke har noe fra før av da, men uansett er det artig med litt konkurranser Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Har ikke hørt et pip i fra HW.no over hvilke som vant høstkonkuransen. Any One??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå