Howard Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Førjulskonkurranse på HW.no Vi markerer som vanlig adventstiden med vår julekalender, men gir oss ikke der. I vår førjulskonkurranse kan du blant annet vinne trådløse nettverksprodukter, ved å svare riktig på et knippe spørsmål. Les saken her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *koser på hw.no* Lenke til kommentar
JonV Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Morro men vinner vel like lite denne gangen som forige gang Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 WOHOO! Blir det denne gangen muligheter for å ser hva folk hadde svart etter at konkurransen er over (At under hvert spørsmål står de noe ala: 5% tok feil på denne) eller lignende? Lenke til kommentar
Ybbe Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 piece of cake questions ! hehe... Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg vet, jeg vet...La meg få svare da Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, her var det Google for alle penga Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ahh, jeg elsker konkuranser Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) er det bare meg eller var det vansklige spørsmål...fleste hadde vår venn google svar på men sleit virkelig med og finne ut hvem år ieee ratifiserte(rart ord ) 802.11 Men flott med konkurranser Endret 8. desember 2003 av Civilix Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe nice! Jo flere sånne konkurranser jo større er sjangsen på at eg vinner i ett av dem. *be til digital gudene* Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Anbefaler http://www.webopedia.com/ for de av oss som ikke kan så mye... Lykke til Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Moro med konkurranser, men er det trukket noen vinnere av høstkonkurransen enda? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 "Ratifisert som standard" ??? Er det en dårlig oversettelse av "Rated as a standard" ? Uansett: gøy med konkurranser. PS. 1700 W PMPO = 6+2+2 W RMS ? Makan til villedende benevninger. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 går det ann å levere inn svar flere ganger? det står jo nederst på siden etter du har levert inn: " gå tilbake til oppgavesiden" har eg reseta det elns? sende inn 500 ganger eg og øker vinnersjangsene mine litt Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 sende inn 500 ganger eg og øker vinnersjangsene mine litt Du blir diska!! hyl! Er bare lov å sende inn 1 gang.. Next time, 2 for me, 0 for you;) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 går det ann å levere inn svar flere ganger? det står jo nederst på siden etter du har levert inn: " gå tilbake til oppgavesiden" har eg reseta det elns? sende inn 500 ganger eg og øker vinnersjangsene mine litt Altså, hva er det med folk som MÅ komme med sånne Eledige spøker hver BIDIGE gang? Det er så UFATTELIGT lite morsomt! Samme typen vitser som når folk drar "Høh, denne bør du skaffe deg" mens de holder opp noe stygt på en eller anne bruktforretning og den typen der. Alle har hørt dem før og de blir bare MYE mer tåpelige for hver gang! Skaff dere et bedre vitserepetoar folkens. Slike vitser er UT! Og for dem av dere som er dumme nok til å komme med oppfølgingsvitser av samme type: Gi dere. Okay? Vi er lei Ellers kan det jo nevnes at sist gang (høstkonkurransen) var det en som sendte inn 30 svar på 1min. And away he went. Så dere bør ikke prøve dere Lenke til kommentar
maestr0 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Ja, her var det Google for alle penga Enig med deg Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 går det ann å levere inn svar flere ganger? det står jo nederst på siden etter du har levert inn: " gå tilbake til oppgavesiden" har eg reseta det elns? sende inn 500 ganger eg og øker vinnersjangsene mine litt Altså, hva er det med folk som MÅ komme med sånne Eledige spøker hver BIDIGE gang? Det er så UFATTELIGT lite morsomt! Samme typen vitser som når folk drar "Høh, denne bør du skaffe deg" mens de holder opp noe stygt på en eller anne bruktforretning og den typen der. Alle har hørt dem før og de blir bare MYE mer tåpelige for hver gang! Skaff dere et bedre vitserepetoar folkens. Slike vitser er UT! Og for dem av dere som er dumme nok til å komme med oppfølgingsvitser av samme type: Gi dere. Okay? Vi er lei Ellers kan det jo nevnes at sist gang (høstkonkurransen) var det en som sendte inn 30 svar på 1min. And away he went. Så dere bør ikke prøve dere du kan brenne i helvet(te)... når du begynner å bli irritert over komentarer du ser oftere enn mennesker, bør du tenke på å komme deg ut litt. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *kremt* Nå roer vi oss ned og kommer tilbake til topic ja! Kjempe med konkurranser, vil ha mer av det Dere gjør en kjempejobb HW.no. Stå på. Tviler på det blir noe premie på meg, selv om spørsmålene var relativt enkle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå