Nixration Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg skal ta å drepe noen i en hule nord for en by, men finner ikke den hulen! Husker ikke hva byen heter men en som er erfaren Morrowind spiller klarer vel sikkert det spørsmålet! tror den hulen de oppholder seg i begnner på bokstaven S... Er hulen langt nord for byen eller? Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 kan se om jeg kan hjelpe deg, men setter pris på mer info. navnet på byen, hviket mission det er. hvor du fikk det, eventuelt hvor på kartet det er.??? MR_T Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Det er et oppdrag for Fighters Guild, men er på skolen nå så har ikke spille foran meg, men tror byen heter Mhar Gad ellerno og så skulle det være en hule nord for den som heter et eller annet på S... der skal du finne noen slasker å få de til å betale noe eller no husker ike helt Lenke til kommentar
MR_T Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 er ikke helt sikker, men ta en titt på linken her. http://12.145.63.45/~uesp/morrow/quest/mw_fighters.shtml men ADVARSEL, på linken finner du steg for steg hvordan man klarer alle missions. så har du ikke lyst til å vite alt så burde du prøve litt til. MR_T Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 takker og bukker Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Sikker på at du ikke er på Shulk Egg Poachers? Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Nei det er ikke der Lenke til kommentar
Asmodeus* Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er ikke byen Maar Gaan? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Det er ikke byen Maar Gaan? Jeg tenkte også på denne byen. Hulen har en archer vakt på utsiden og tre kampkåte karer innenfor... Tror du må ut av byen på vestsiden og følge veien et godt stykke.... Du treffer også på en naken mann på veien som er blitt robbet.. Lenke til kommentar
Nixration Skrevet 9. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2003 Jo det var navne å byen! YES! thx guys! Nå skal jeg hjem å spille! har driti i morrowind en stund nå, men nå må jeg jo prøve dette da Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 (endret) Nei, den byen heter Caldera, og de du skal drepe er utenfor Caldera Mining Company. Han ene heter Alveleg (kommer på det p.g.a morsomt navn), og står vakt med pil og bue... etterpå må du gå inn i hula han holder vakt ved, og drepe de 3 siste Mens du er nær Caldera Mining Company, så kan du jo dra ned i minene deres å befri noen slaver, det er jo tross alt juletider Endret 9. desember 2003 av apollox Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Jeg skal ta å drepe noen i en hule nord for en by, men finner ikke den hulen! Husker ikke hva byen heter men en som er erfaren Morrowind spiller klarer vel sikkert det spørsmålet! tror den hulen de oppholder seg i begnner på bokstaven S... Er hulen langt nord for byen eller? Følg veien ut av Caldera, og ta til venstre ved første veikryss. Du vil da gå litt opp i et fjellområde. Da kommer du til den gamle gruven, og første slemming står rett utenfor inngangen klar for å penetrere hjernen din med trepiler. Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan vel og være i Calderra, ved gruvene. Det ligger vel litt nord for byen. Der er det en gruve, og en vakt utenfor gruven. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Kan vel og være i Calderra, ved gruvene. Det ligger vel litt nord for byen. Der er det en gruve, og en vakt utenfor gruven. Nei, ikke hvis det er oppdraget med Alveleg. Da er det den veien jeg pekte ut. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 istedenfor å befri noen slaver i juletider i caldera mining company, du kan stjele ebony.. verdt endel.. 200 per klump .. men de veier 10.0 hver da Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 ved å befri alle slavene har du jo gjort 2 fluer i en smekk. en av oppdragene høyt i redoran går ut på å stoppe gruva,og uten slaver så er det ingen som graver! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå