Zolindor Skrevet 7. september 2017 Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 Hei! Jeg har kjøpt meg en oppgraderingspakke til min stasjonære pc. Jeg skal da bytte hovedkort, CPU,GPU og RAM. Harddisken skal bli. Hvilken fremgangsmåte burde jeg ta for at dette skal gå enklest ikke "korruptere" drivere etc? Beklager om dette blir feil underforum, men forstod ikke hvor elelrs den skulle så setter pris på om tråden blir flyttet riktig sted om dette er feil. På forhånd tusen takk for alle pekepinner og hjelp! Mvh Meg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. september 2017 Rapporter Del Skrevet 7. september 2017 Spørsmålet er da egentlig "Hvordan overføre Windows til ny PC". Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Du bør installere Windows på nytt da du har nytt HK. Du _må_ ikke men unngår en del problemer med det. Litt avhengig av hvilken lisens du har kan det hende det blir litt plunder å overføre lisensen til den nye maskinen ettersom det er nytt HK. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Jeg oppgraderte fra X79 til X99 hovedkort (pluss CPU og RAM) uten noen store problemer, installerte ikke Windows 10 på nytt. Og jeg fikk aktivert Windows 10 med en Windows 8 lisens, mener jeg å huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2017 Rapporter Del Skrevet 12. september 2017 Man kan aldri bli for flink, i å installere OS... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå