6BVO0YVL Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 ANNONSELENKER: Du blir ikke god i Overwatch av å sitte på en krakk Lenke til kommentar
ChipmunkOW Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Tulleannonse. DXracer KING ala AKRACING Premium v2 kostet 2399,- på Komplett for noen dager siden. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Åh, er det stolen som er årsak til at jeg suger i Overwatch? Er det sånn at jo dyrere stol jeg kjøper jo bedre blir jeg? 4 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Åh, er det stolen som er årsak til at jeg suger i Overwatch? Er det sånn at jo dyrere stol jeg kjøper jo bedre blir jeg? Så klart. Du vet jo at menn som kjøper Ferrari aldri krasjer Eller kjører ut med bilen sin. Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Åh, er det stolen som er årsak til at jeg suger i Overwatch? Er det sånn at jo dyrere stol jeg kjøper jo bedre blir jeg?Så klart. Du vet jo at menn som kjøper Ferrari aldri krasjer Eller kjører ut med bilen sin. Hehe, som Stefan "Gizmondo" Eriksson? Uansett, disse tilbudene er hentet ut fra Prisguidens oversikt over de seneste tilbudene innenfor kategorien gamingstoler, der var ikke AKracing med i denne omgangen. Komplett hadde et en-dags tilbud på den ser det ut som: https://prisguiden.no/produkt/akracing-premium-gaming-chair-v2-205969 men sett over tid har den gått litt opp i pris. Men, vi har alltid lyst til å bli bedre, så kom gjerne med små og store forslag til forbedringer på disse tilbudsakene. Send en mail til [email protected] Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Huff skal dette også bli som nettavisen nå med annonser som minner om artikler? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hadde vært fristende om de ikke var så fryktelig jålete. Trenger ikke hull for 5-punkt sele når man gamer liksom ? Lenke til kommentar
LaKilla Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hadde vært fristende om de ikke var så fryktelig jålete. Trenger ikke hull for 5-punkt sele når man gamer liksom ? Er klart du trenger 5-punkt sele. Med disse stolene blir du jo så mye bedre, at dersom du ikke sikrer deg med en 5-punkt sele, så vil du garantert falle ut :p [ironi] 1 Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 12. september 2017 Del Skrevet 12. september 2017 Huff skal dette også bli som nettavisen nå med annonser som minner om artikler? Ikke hvis vi kan unngå det. Send meg gjerne ros og ris på [email protected] med hva du ønsker å se mer og mindre av. Vi ønsker å gjøre dette på en måte som gir merverdi for leserne. Derfor blir det lite ikke-relevante tilbud på Gamer, men vi tar i mot ønsker. Hva vil du at vi skal gå gjennom av gaming-relaterte tilbud? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå