AfterGlow Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Huawei er historisk: Går forbi Apple i mobilsalg for første gang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ikke så rart egentlig. De har jo hundre og ørten modeller. Noen av de så billige som 500 kr. 4 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ikke så rart egentlig. De har jo hundre og ørten modeller. Noen av de så billige som 500 kr. Må heller ikke glemme at "statusen" ved å ha en iphone nå er helt borte. Da er det ikke rart markedsandelen deres krymper. 9 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Huawei lager jo solide telefoner med god batteritid så jeg er ikke forundret. Min 8 mnd gamle mate9 er fortsatt en meget bra telefon. 7 Lenke til kommentar
Klukkluk Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Huawei lager jo solide telefoner med god batteritid så jeg er ikke forundret. Min 8 mnd gamle mate9 er fortsatt en meget bra telefon. Kan si det samme om min P9! Folk har ikke behov for det nyeste og beste fra Samsung eller Apple lengre. 3 Lenke til kommentar
Erik Sandvik Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Lenke til kommentar
Onkel Joakim Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Lages ikke iPhone av Foxconn da? I Kina.. Huawei.. Kina Samsung.. Sør-Korea Hvilke merker produserer telefoner utenfor Asia? 8 Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ikke så rart egentlig. De har jo hundre og ørten modeller. Noen av de så billige som 500 kr. Må heller ikke glemme at "statusen" ved å ha en iphone nå er helt borte. Da er det ikke rart markedsandelen deres krymper. Helt borte er den vel ikke. Siste skrik er alltid mye dyrere hos Apple, da budsjettmodeller ikke finnes. Lenke til kommentar
Klukkluk Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Så du er dum med andre ord? Kommer mye kvalitet fra Kina, er ikke bare billigkopier. 8 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ikke så rart egentlig. De har jo hundre og ørten modeller. Noen av de så billige som 500 kr. Må heller ikke glemme at "statusen" ved å ha en iphone nå er helt borte. Da er det ikke rart markedsandelen deres krymper. Men selger de mindre? Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Huawei lager jo solide telefoner med god batteritid så jeg er ikke forundret. Min 8 mnd gamle mate9 er fortsatt en meget bra telefon. Kan si det samme om min P9! Folk har ikke behov for det nyeste og beste fra Samsung eller Apple lengre. Kan si at jeg er veldig fornøyd med mate 8, kjøpt i april 2016, den er rask nok, akkurat passe stor og jeg har til dags dato enda ikke hatt noen feil på den. Et veldig godt kjøp med andre ord. 1 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Lages ikke iPhone av Foxconn da? I Kina..Huawei.. Kina Samsung.. Sør-Korea Hvilke merker produserer telefoner utenfor Asia? Ingen... 2 Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Huawei lager jo solide telefoner med god batteritid så jeg er ikke forundret. Min 8 mnd gamle mate9 er fortsatt en meget bra telefon. Kan si det samme om min P9! Folk har ikke behov for det nyeste og beste fra Samsung eller Apple lengre. Kan si at jeg er veldig fornøyd med mate 8, kjøpt i april 2016, den er rask nok, akkurat passe stor og jeg har til dags dato enda ikke hatt noen feil på den. Et veldig godt kjøp med andre ord. Har akkurat samme erfaring med min mate 8. Strålende god telefon fremdeles, etter snart 1 1/2 års bruk... Endret 8. september 2017 av Chutikran 1 Lenke til kommentar
Ra1dMaX_InnleggNO Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 er godt fornøyd med min honor 7 som er 2 år gammel nå Lenke til kommentar
Q.Q Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Idiot Lenke til kommentar
Erik Sandvik Skrevet 11. september 2017 Del Skrevet 11. september 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Så du er dum med andre ord? Kommer mye kvalitet fra Kina, er ikke bare billigkopier. Ja, jeg er dum. Og snart den eneste som rir et prinsipp. Men slik er jeg... ;-) Lenke til kommentar
Ole Marius Silset Brevik Skrevet 1. desember 2017 Del Skrevet 1. desember 2017 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina...Så du er dum med andre ord? Kommer mye kvalitet fra Kina, er ikke bare billigkopier. Ja, jeg er dum. Og snart den eneste som rir et prinsipp. Men slik er jeg... ;-) Så hvilken Telefon/bil har du? xD Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 (endret) Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina...Hvorfor det? Endret 18. mai 2018 av kimare Lenke til kommentar
bjønneovn Skrevet 20. mai 2018 Del Skrevet 20. mai 2018 Her er det prinsipp for meg: Kjøper ikke noe som er designet og laget i Kina... Idiot For et intelligent bidrag til diskusjonen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg