Vanessa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Det første jeg tenkte når jeg så bildene var i alle fall: "Ååååå, supert, har bare venta på en ny OS som kan stjele mere ressurser fra min nye hardware!" Også 3d da... joa, det SER flott ut, men fanken, et operativ systems jobb er funksjonalitet, ikke eyecandy og ressursbruk! £$£{{€{@€75/¤"/!%((%""% ta Microsoft! Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Den nye NUI'en skal være mindre ressurskrevende, og samtidig mye bedre da.. Dessuten, når det kommer i 2006, sitter du da med en P2 400MHz, 128MB ram og TNT2 kort? neppe. Og en ting til, du kan godt hoppe over til linux hvis du synes windows suger så kraftig som du hinter til.. Det er en fri verden.. Og enda en ting, du har sikkert ikke betalt lisens til microsoft heller, så slutt å whine.. Endret 8. desember 2003 av Strupstad Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Longhorn kommer ikke til å kreve en altfor rask maskin. Synes å huske at det var et krav på en 450MHz cpu og 32mb skjermkort... Skal komme tilbake med link dersom jeg finner siden igjen. Synes det med at skjermkortet (GPU) styret GUI'et er ganske genialt. At de ikke har tenkte på det før er rart.. Da slipper CPU'en å sløse ressurser på det. EDIT: Fant en intressant artikkel angående hardware kravene til Longhorn. Link: http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/tech/d...phics-reqs.mspx Endret 8. desember 2003 av TCi Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nei..Amiga OS4! kun 8 mb! Mye blir borte ..av det du trenger men mesteparten trenger du ikke..tenker på alle de visuelle tunge temaene og wizard til alt som er osv.. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 32mb skjermkort... Tror nok jeg må få investert i et nytt skjermkort i broderns pc til den tid. Usle 4 mb intergrert, men den tid den sorg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Og enda en ting, du har sikkert ikke betalt lisens til microsoft heller, så slutt å whine.. Selvfølgelig er det ingen som har betalt lisens for Longhorn. Går du ofte rundt og betaler penger for software som ikke har blitt utgitt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå