Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

blir gal snart. avstands "forelska" i ei jeg ikke aner hvem er

Anbefalte innlegg

jobber med restaurerings prosjekt av en bygning midt i byen og de siste ukene har jeg lagt merke til ei jente som med jevne mellomrom går forbi der vi jobber. aldri vært borti noe sånn som detta før men jeg klarer bare ikke få hu ut av hodet og når jeg ser henne er det som om noe kortslutter helt i meg. uheldigvis har de andre gutta også lagt merke til henne men jeg tror kanskje det er mer useriøs. nesten så jeg syns det er vanskelig å fokusere på jobben 100 prosent nå for tida for jeg går mye å ser etter henne eller håper jeg får et glimt av henne. problemet er jo at hvordan skal jeg få kontakt med hu?? vi jobber noen egtasjer opp i en bygning så å gaule ned til henne når jeg ser hu på gata er ikke veldig aktuelt. hu virker kanskje litt sjenert så det hadde sikkert skremt henne vekk. hun må bo i nærheten tror jeg. hun forsvinner alltid samme retning. følge etter henne kan jeg jo ikke gjør det blir for stalkeraktig. jeg har ikke peil på hvem hun er eller alder eller noe. men tror seriøst jeg er avstands forelska og jeg har så sjukt lyst til å ta kontakt. men som sagt hun virker sjenert eller går hvertfall med blikket ned i bakken hele tida. jeg blir sånn helt lam i kroppen når hun kommer gående og jeg tenker serr på henne hele tida. er det i det hele tatt noe håp her? kollegaen min nevnte hun hadde kommet ut av et hus oppi gata når de gikk å skulle spise lunsj. jeg googla og det er flere navn som bor i det huset og hele 3 jentenavn. er det teit å ta sjansen å ringe på numrene? sende mld? jeg må seriøst ha kontakt med henne har aldri hatt en så intens følelse inni meg for ei jente før

Anonymous poster hash: 3a127...876

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sett deg ute for å spise lunsj rundt den tiden hun pleier å dukke opp. Gå mot henne. Si hei. Si at du syns hun er veldig søt og at du har lyst til å bli bedre kjent med henne, hvis hun smiler og virker til å ta det pent så spør du om du kan få nummeret hennes. Dette vil gjøre ett bedre inntrykk på henne også enn å sende en melding på fb om at du har sett henne flere ganger nå og du bare MÅTTE finne ut av hvilket bygg hun bor i, så navnet til alle jentene, så sjekke fb for å ta kontakt med henne. 

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 4
Lenke til kommentar

fb har jeg allerede prøvd. Finner hu ikke. 1 av de 3 jentenavnene fant jeg på fb men det er ikke henne. Har ellers snoket litt rundt på vennelister til folk med null resultat. Jeg hadde garantert kjent henne igjen om jeg så henne. Jeg vet at det beste hadde vært å si hei til henne når jeg faktisk ser henne irl men hun er som litt nevnt over veldig unnvikende med blikket og virker ikke veldig åpen for kontakt de gangene jeg har vært "nært på henne" Redd for å virke som en gærning om jeg sier hei til henne og hun skal synes det er ubehagelig. jeg så henne igår. Ikke sett henne idag. Men blir småtussete i huet av tanken på at hun kan være dama i mitt liv. Eller hun kan være en psycho dame heldig med utseende men med forferdelig personlighet :p

Det vet jeg jo ikke. Men jeg får vel bare prøve å si hei å håpe på det beste.

Anonymous poster hash: 0f1ce...0be

Lenke til kommentar

Vi jobber noen etasjer opp i en bygning så å gaule ned til henne når jeg ser henne på gata er ikke veldig aktuelt. 

Jo, dette er faktisk noe jeg kunne gjort, men det enkleste er nok om du prøver å treffe henne på gatenivå når hun går forbi. Å oppsøke henne på sosiale medier, telefon eller melding er ikke en god strategi, så unngå dette om du ikke har lyst å ruinere sjansene dine.

Jeg møtte kjæresten min på en kafé på dagtid. Hun satt på et bord omtrent 2 meter ovenfor meg og var opptatt med sine ting og så ikke spesielt interessert ut. I det hun reiste seg for å gå, så ropte jeg på henne:

"Unnskyld? Hei! Jeg la merke til deg når du satt der borte."

*hun så ut som et spørsmålstegn*

"Kan du komme hit litt?" 

*hun kommer bort til bordet hvor jeg fortsatt sitter*

"Jeg synes du så veldig søt ut, så jeg tenkte jeg kunne stoppe deg og si hei."

Introduserte meg selv, spurte om hun ville bli med ut for en drink en dag og gav henne kortet mitt. Resten er historie.

Hadde jeg vært i din situasjon ville jeg gjort nøyaktig det samme. :) 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...