Gjest dave Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har laget en side. www.shakeitdesign.com Men jeg lurer på hva på siden som kan ta plass. Har flyttet bildene over på en annet server. Noen tips? Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Skal du lage design! Begrunn svaret ditt litt bedere. Jeg skal gi deg ideer jeg hvis du sier hva du har tenkt ut og lage side om. Eller skal vi komme med vill utalelse? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Denne er såååå feilposta. Forum > Programmering > Webdesign Dessuten skjønte jeg ikke spørmålet ditt heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg har laget en side. www.shakeitdesign.comMen jeg lurer på hva på siden som kan ta plass. Har flyttet bildene over på en annet server. Noen tips? Lurer du på hva som tar plass på siden din, utenom bildene? Omformuler, takk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Stenges pga feilposting og dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg