akelbo Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Vil du stikke av med Mirage: Arcane Warfare må du være kjapp.Chivalry: Medieval Warfares åndelige oppfølger er gratis, men bare for en dag Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Ante ikke at dette fantes en gang. Kanskje litt slett promoteringsarbeid? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Nei jeg har heller aldri hørt om dette spillet før idag... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Jeg har vist om spillet lenge, man har ikke hatt noe interesse for settingen, de som har prøvd de sier det er veldig kult, men arabisk fantasi verden var ikke det jeg ville ha fra Tornbanner studioeet. Lenke til kommentar
Tiddz Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Kjenner til spillet men frister mer å starte opp Chivalry. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Sjekk ut et kommende spill som heter Mordhau på f.eks. Youtube. Snakk om "Chivalry 2".. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Søren, det var skuffende at jeg ikke så det før i dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå