Orak Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Som sakt så trenger jeg offisielle WC3 regler som skal brukes i compoer.. Dette gjelder 2on2 kamper. Håper noen kan komme med noen gode innspill Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 umm... regler!? Åssn regler da? "ikkje lov å bygge enhet X", fordi den er god" elns? Uansett, det er da vel ikkje nødvendig med regler vel, er ganske vanskelig å jukse i WC3..... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Hvis du må ha regler så er det du som lager dem og blir enig med dem du skal spille sammen med. En vanlig regel er at det ikke er lov til å forhondsvelge rase, men må bruke "random". Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Noen bruker regelen "Ikke lov til å ta workere før de har tatt så godt som hele basen" Tror ikke denne regelen brukes på compoer, men kjekk regel syns jeg.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Noen bruker regelen "Ikke lov til å ta workere før de har tatt så godt som hele basen" Tror ikke denne regelen brukes på compoer, men kjekk regel syns jeg.. høres ikke spesielt lett å følge opp. anyhoo, du kan jo sjekke på battle.net, se på tour-reglene, for eksempel. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Noen bruker regelen "Ikke lov til å ta workere før de har tatt så godt som hele basen" Tror ikke denne regelen brukes på compoer, men kjekk regel syns jeg.. virka litt korka spør du meg. Pleier som regel ikke å styre enhetene mine når jeg sender dem inn i en base som jeg har tatt ut alt forsvaret i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå