Gå til innhold

Løvens brøl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Roar,

jeg synes det er kjempeleit at du føler deg mobbet her inne. Sånn vil vi ikke ha det, jeg synes vi som kommenterer her inne har stort sett en kameratslig og fin tone oss i mellom.  Ingen av oss kjenner vel spesielt godt til andres bakgrunn og vet hva som skjuler seg bak en profil, derfor er det viktig å trå litt varsomt.  Selv kritikk kan ytres på en positiv måte. :)

Jeg håper du ombestemmer deg, for vi kommer til å savne dine kommentarer.

Bildet i dag er jo veldig talende til ditt eget lille brøl her i dag ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hei Roar,

jeg synes det er kjempeleit at du føler deg mobbet her inne. Sånn vil vi ikke ha det, jeg synes vi som kommenterer her inne har stort sett en kameratslig og fin tone oss i mellom.  Ingen av oss kjenner vel spesielt godt til andres bakgrunn og vet hva som skjuler seg bak en profil, derfor er det viktig å trå litt varsomt.  Selv kritikk kan ytres på en positiv måte. :)

Jeg håper du ombestemmer deg, for vi kommer til å savne dine kommentarer.

Bildet i dag er jo veldig talende til ditt eget lille brøl her i dag ;)

Den som ikke tåler konstruktiv kritikk og litt humor, får heller finne på noe annet.

Lenke til kommentar

Hej Roar jeg er heller ikke her for at moppe nogen overhovedet..er her kun for at lære noget nyt..så jeg ønsker bestemt gerne at folk siger hvis jeg kunne have gjort noget anderledes eller hvis jeg har gjort noget forkert..må man også godt skrive det..Gør ingen det så lære jeg ikke noget nyt..derfor er jeg kommet et godt stykke frem ved at få alle mulige slags kritik både positiv og negative ..Det skal jo være hyggeligt at være her for os alle sammen som interessere sig for foto ..synes jeg ..:-) Alle bryder sig heller ikke om landsskabsbilleder..men det er der jo ikke noget at gøre ved...det kan jeg lide..Håber det giver mening..Dit billede op over...viser vist din vrede eller måske tager jeg fejl .mvh Suss

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...