Gå til innhold

Drar det for langt for homsetasser og såkalte rettigheter, endre samfunnet for å tilfredstille ørliten minoritet

zeebra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unormal og uvanlig er synonymer. De betyr det samme.

Nei. Det er unormalt for mennesket å hoppe rundt på ett bein og si kykkeliky i en time hver dag, og det vil fortsatt være unormalt selv hvis det oppstår et land der dette er påbudt, så alle gjør det.

Slå opp i en hvilken som helst ordbok, eller synnonym ordbok, eller bare lær deg å bruke google. Du tar feil, og når du blir konfrontert bare graver du deg dypere ned.

Lenke til kommentar

Ja, dessverre er de fleste folk styrt av følelser heller enn fornuft. Det irrasjonelle samfunnet.

Du er blant de mest irrasjonelle på forumet her. Det gjenspeiler seg i all motstanden du får i diskusjonene dine.

Som de fleste andre mener du vel at jeg ikke har rett til å ytre meg bare fordi jeg har andre meninger enn de jeg har blitt fortalt jeg skal ha. Da skal man helst mobbes og angripes?

At du tilhører et slikt flertall får være din ting.

Lenke til kommentar

Ja, dessverre er de fleste folk styrt av følelser heller enn fornuft. Det irrasjonelle samfunnet.

Du er blant de mest irrasjonelle på forumet her. Det gjenspeiler seg i all motstanden du får i diskusjonene dine.

Som de fleste andre mener du vel at jeg ikke har rett til å ytre meg bare fordi jeg har andre meninger enn de jeg har blitt fortalt jeg skal ha. Da skal man helst mobbes og angripes?

At du tilhører et slikt flertall får være din ting.

Å påpeke at du lirer av deg utrolig mange idiotiske meninger er ikke det samme som at du ikke har rett til å ytre deg.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Å påpeke at du lirer av deg utrolig mange idiotiske meninger er ikke det samme som at du ikke har rett til å ytre deg.

AtW

In the eye of the beholder.

Som jeg alltid sier er det svært vanskelig for en smart person og en dum person å komme overens, fordi den smarte personen ikke forstår den dumme personen og den dumme personen ikke forstår den smarte.

At du/dere har problemer med å forstå hva jeg sier er for meg irrelevant.

At dere lar dere styre av følelser har jeg ikke noe problem med.

Lenke til kommentar

AtW

In the eye of the beholder.

Som jeg alltid sier er det svært vanskelig for en smart person og en dum person å komme overens, fordi den smarte personen ikke forstår den dumme personen og den dumme personen ikke forstår den smarte.

At du/dere har problemer med å forstå hva jeg sier er for meg irrelevant.

At dere lar dere styre av følelser har jeg ikke noe problem med.

Samfunnet fungerer ikke uten følelser. Vi har kapasitet for både logikk og følelser og fungerer best når det finnes god balanse mellom de to.
Lenke til kommentar

Samfunnet fungerer ikke uten følelser. Vi har kapasitet for både logikk og følelser og fungerer best når det finnes god balanse mellom de to.

Følelser er viktige, men rasjonalitet og intelligens styres ikke av følelser. Ei heller bør samfunnet utformes basert på følelser.

Lenke til kommentar

Følelser er viktige, men rasjonalitet og intelligens styres ikke av følelser. Ei heller bør samfunnet utformes basert på følelser.

Sier mannen som startet denne tråden uten noen kooerent logikkbasert argumentasjon, kun på "det er unormalt" og annet føleri, og slår til med "homsetasser" o.l i overskriften.

AtW

• Liker 2
Lenke til kommentar

Et velfungerende samfunn setter stor pris på empati, ikke bare rasjonalitet nettopp fordi mennesker har følelser som må fornøyes.
Lenke til kommentar

Hva har dette med "homsetasser" å gjøre?

Transvestitter og homser føler seg såret fordi skoleuniformen representerer kjønn. Mens de vil ha et kjønnsløst samfunn uten forskjeller på jenter og gutter eller kvinner og menn.

Det er noen mennesker som vil ha et helt kjønnsløst samfunn, mener at kvinner og menn egentlig er like, og lignende.

Men dette er ikke synspunkter som er spesielt typiske for homofile, transkjønnede eller transvestitter.

Det ligger til sakens natur - homofile liker bare personer av samme kjønn. En homofil mann vil selvsagt ikke at menn skal bli som kvinner, for det er ikke kvinner (eller kjønnsløse) han er tiltrukket av.

Transkjønnede vil være det motsatte kjønn. De vil ikke (og tror ikke) at kvinner og menn skal være like. For da hadde de jo ikke kunnet være det motsatte kjønn. Det ligger i begrepet transkjønnet, der trans betyr "på den andre siden". Da må det faktisk være to sider.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Et velfungerende samfunn setter stor pris på empati, ikke bare rasjonalitet nettopp fordi mennesker har følelser som må fornøyes.

Dagens styresett er basert på mangel på empati. Empatiløse psykopater styrer våre samfunn.

Men ja, empati og følelser er viktige, men som sagt, rasjonalitet og intelligens styres ikke av følelser, ei heller bør samfunnet. Å ha et samfunn som kun styres av følelser vil enda svært dårlig. Følelser er lette å manipulere, psykopater er eksperter på dette.

Det viser jo f.eks når følelser undertrykkes når det snakkes om krig som fører til innvandring, mens de forsterkes når det gjelder immigrantene som kommer til Europa som følge av disse krigene. Da kan ikke folk se ting rasjonelt, altså, det er krigene som fører til innvandringen, og det er krigene vi må få slutt på, og der vi må legge inn følelsene. Ellers blir det dobbeltmoral å ikke vekke følelsene når det gjelder krig og la være å bry seg om dette mens man fyrer opp følelsene når det kommer til påfølgende innvandring. Dette er fullstendig irrasjonelt, og det vet psykopatene som styrer å utnytte.

Politiske avgjørelser bør ikke tas på følelser, de bør vurderes intellektuelt, avgjøres med rasjonalitet og ta hensyn til følelser.

Lenke til kommentar

Media har gjort en "god jobb" i å indoktrinere massene til å akseptere disse perversjonene. Om det er noen som minnes norsk presse og OL i sochi så er det et av de beste eksemplene. Her har man en sportslig hendelse og det eneste pressen greier å prate om er hvordan noen avvikere skal ha blitt utsatt for vold for at de føler behovet for å vise offentlig at de er avvikere, sportslige bragder kommer i annen rekke. Det var på et punkt på dagbladets forside når jeg telte rundt 14 artikler som samtlige handlet om hvordan homser behandles i Russland. Man har gått temmelig dypt inn i la-la land når redaksjonen selv ikke enser dette.

Så har man alle hollywoodseriene og filmene hvor det nesten alltid er noen homser som blir presentert som stakkars ofre eller morsomme karakterer som også har vært med på å forme folks holdninger til dem. Folk har t.o.m det synet på at folk som putter penisen sin i avføring er "sunne". Er ikke måte på hvor ofte denne hollywoodkreasjonen er en helsefreak som spiser sunt, gjerne presentert i sportslig sammenheng etc.

Lenke til kommentar

Ja, tenk det, pressesn fokuserer mer på systematiske overgrep og mindre på sport, så kjipt....

AtW

Systematiske overgrep fordi Russland forbyr homofil propaganda rettet mot barn? fyttegrisen. For noen overgrep. Akkurat som jeg som ble gjort overgrep mot på en kaffe idag fordi noen kom med et nys på andre siden av kaffeen.

Russland har vært offer for massive propaganda helt siden den loven kom. Faktisk virker det som om homotyrannen er villige til å starte en ny verdenskrig bare fordi Russland har en annen holdning til homofile. Ja, den anti-Russiske propagandaen startet lenge før Krim situasjonen. Det var Russland sin holdning til homofile som har ført til flere år med propaganda mot Russland, mobbing av Russland, utestengelse av Russland osv.

Det fremstår rimelig klart at noen langt oppe i tyranniet vårt har såre rumpehull og at de definitivt er homofile.

Lenke til kommentar

En ting er vi dog enige i, at foreldre er dårlige på mange områder nå til dags.

Spesielt de som trer religion nedover ørene deres, og som gjør dem intolerante mot mennesker som er annerledes enn dem selv.

Jeg er personlig ikke intolerant mot mennesker som er annerledes enn meg. Jeg er intolerant mot folk som vil diktere hvordan samfunnet skal være, særskilt om minoriteter som er annerledes skal tilpasse samfunnet etter deres ønsker.

Synes dette høres ut som manglende respekt for enkeltmennesker jeg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...