Gå til innhold

Drar det for langt for homsetasser og såkalte rettigheter, endre samfunnet for å tilfredstille ørliten minoritet

zeebra

Anbefalte innlegg

Nettopp.

Dette handler om hva DU foretrekker -- ikke om hva jentene foretrekker.

Og muslimske menn foretrekker hijab.

Ja, men Muslimske menn har ingenting med Norge å gjøre.

Det handler ikke om hva jeg foretrekker. Det handler om å la jenter få lov til å være jenter heller enn til å presse de til å være som gutter.

Om nok nordmenn konverterer til islam, så er det vel greit å tvinge skolejenter til å gå med hijab..?

Og jeg er rimelig sikker på at de fleste jenter -- i alle fall i Norge -- foretrekker bukser.

Det handler om at du vil tvinge jenter til å gå med skjørt -- som er nøyaktig det samme som å tvinge jenter til å gå med hijab.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om nok nordmenn konverterer til islam, så er det vel greit å tvinge skolejenter til å gå med hijab..?

Og jeg er rimelig sikker på at de fleste jenter -- i alle fall i Norge -- foretrekker bukser.

Det handler om at du vil tvinge jenter til å gå med skjørt -- som er nøyaktig det samme som å tvinge jenter til å gå med hijab.

Ok, så du mener det kun er ok om man tvinger dem med å gå med bukse med andre ord?

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Ok, så du mener det kun er ok om man tvinger dem med å gå med bukse med andre ord?

Skal jenter i forsvaret også gå med skjørt i felten..?

Uniform.

Uni-form.

Hva er poenget med å forskjellsbehandle..?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal jenter i forsvaret også gå med skjørt i felten..?

Uniform.

Uni-form.

Hva er poenget med å forskjellsbehandle..?

Det hadde nok vært en forskjell for folk i feltet å vite om personen som er i posisjon X eller Y er mann eller kvinne, så ja, det hadde ikke vært noe galt i å ha forskjellige uniformer som skiller mellom kjønnene.

Det handler ikke om å forskjellsbehandle, det handler om å ikke late som menn og kvinner er samme kjønn, og la de være to forskjellige kjønn og sluttet å diktere at menn og kvinner begge skal forsøke å late som de er menn med en viss blanding kvinne i seg.

Lenke til kommentar

Å ikke forskjellsbehandle, handler om å ikke forskjellsbehandle.

Derfor bruker forsvaret uniform og etternavn.

Kjønn har ingenting med skole eller forsvar å gjøre:

De bør ha samme uniform.

Skjørt fører uansett til MER forskjellsbehandling, fordi gutter har lyst å se under skjørtene til jenter.

Uniform -- faktisk uniform uniform -- har ingen bakdeler.

Med mindre du mener at det skader jenter å ikke bli forskjellsbehandlet..?

Endret av Red Frostraven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det neste blir vel at gutter skal gå i skjørt.

Det er jo det vi ser, at gutter skal oppdras som jenter og omvendt.

Kunne ikke bare disse trans folka velge hvilken uniform de skal bruke? 

Hvorfor skal man ha et "kjønnsnøytralt" samfunn når kjønnene er så åpenbart forskjellig?

De vil ødelegge gutter og jenters naturlige kjønnsidentitet, for så å ødelegge kjernefamilien. 

Rene sataniske krefter har overtatt vesten. Alt som er naturlig skal snus på hodet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå spørs det jo også om man er for eller imot skoleuniform da. Men jeg er for skoleuniform, slik at barn kan fokusere på andre ting enn klær og droppe "status" greier osv på skolen.

La barn være barn og bry seg om det barn bør bry seg om. Men, en skole som HAR skoleuniform bør selvsagt skille mellom jenteklær og gutteklær (som samfunnet ALLTID har gjort og faktisk gjør fremdeles tross alt homotyrannene forsøker å endre dette).

Lenke til kommentar

Synes det er litt morsomt når man kritiserer moral i islam, og preker om kristenmoral i neste tråd.

Det er ikke noe argument her. Om du virkelig er en forkjemper for uniform så burde du jo vitterlig være for en kjønnsnøytral uniform på tvers av begge kjønn, og hva enn som er i mellom. Status skal de få lov til å droppe, men om de ikke føler seg komfortabel i skjørt så rekker zeebra ut pekefingeren.

Endret av Gavekort
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Synes det er litt morsomt når man kritiserer moral i islam, og preker om kristenmoral i neste tråd.

Det er ikke noe argument her. Om du virkelig er en forkjemper for uniform så burde du jo vitterlig være for en kjønnsnøytral uniform på tvers av begge kjønn, og hva enn som er i mellom. Status skal de få lov til å droppe, men om de ikke føler seg komfortabel i skjørt så rekker zeebra ut pekefingeren.

Å "forskjellsbehandle" jenter og gutter som en eller annen her på tråden sa er naturlig, fordi gutter og jenter er forskjellige.

Gutteklær og jenteklær har ikke med religion å gjøre nødvendigvis. Det har mest med tradisjon å gjøre. Idag ønsker tyrannene å frata mennesker og kjønn identiteten sin. Det er tydeligvis problematisk for motehus å ikke skulle selge at damer skal kle seg i stygge manneklær, og tydeligvis vanskelig for homoer og transvestitter å akseptere at gutter og jenter kan kle seg forskjellig.

Hvorfor bør jeg ønske uniform uten kjønnsidentitet bare fordi jeg er for uniform? Det er faktisk den største forskjellen i samfunnet idag, at noen er født som hankjønn og andre som hunkjønn. Det er en naturlig forskjell, og det er ingenting galt med at vi har to kjønn.

Om noe, mener jeg en militæruniform for menn og kvinner bør være forskjellig og vise kjønnsforskjellen. Men det må jo gjøres på en praktisk måte. Altså, kvinner kan ha en slags skjørtdel som del av militær"buksene" f.eks. Og de kan bruke andre hatter og ha en annen utforming på jakkene.

Det vil alltid være en fordel å vite hvem du er i feltet med, i en eventuell krig. Å kunne skille mellom damer og menn vil være en militær fordel hvis begge deltar.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke konseptet med uniform er helt klart her. Kvinner som ikke er komfortabel i skjørt er nettopp uniformen sin jobb, så det blir veldig tosidig argumentering her der uniform er bra "fordi det skaper likhet", men kjønnsnøytrale uniformer er dårlig "fordi det skaper for mye likhet på tvers av mitt arbitrære skille på kjønn".

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke konseptet med uniform er helt klart her. Kvinner som ikke er komfortabel i skjørt er nettopp uniformen sin jobb, så det blir veldig tosidig argumentering her der uniform er bra "fordi det skaper likhet", men kjønnsnøytrale uniformer er dårlig "fordi det skaper for mye likhet på tvers av mitt arbitrære skille på kjønn".

Kjønn er ikke er "arbitrært" skille.

Lenke til kommentar

Så hva er det som gjør kjønn så spesielt fremfor sosioøkonomiske forskjeller?

Har du ikke evne til å forstå forskjell på menn og kvinner mangler du basis intelligens. Jeg synes forskjeller er bra og noe vi bør være stolte over. Mens homoer og tranvestitter hater forskjeller på kjønnene og ønsker at alle skal være kjønnsløse.

Jeg håper befolkningen vinner over den lille høylytte minoriteten av folk som ønsker å endre samfunnet til det verre.

Du mener vel vi skal ha samme størrelse på alle sine klær også, siden ting som høydde, beinbyggelse og andre naturlige medfødte egenskaper helst skal ignorerer slik at folk ikke forskjellsbehandles :dribble:

Kanskje du egentlig i bunn og grunn er kommunist? Da kan alle bruke samme klær, i samme størrelse. Blir mye høyvannsbukser og slep i et slikt samfunn. Men det er jo bare bra da folk slipper å bli forskjellsbehandlet basert på trivielle ting som naturlige egenskaper.

:roll:

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Men du klarer jo ikke å holde argumenteringen din konsis. Hvorfor er da sosioøkonomiske forskjeller noe å gjemme, om kjønn ikke er det? Du sier at forskjeller er bra i det ene innlegget, og at forskjeller må skjules med uniform i det andre. Det høres mest ut som bare er interessert i å underbygge din nisje, som er undertrykkelse av "homsetasser" på tross av prinsipper rundt uniform.

En kjønnsnøytral uniform er mer uniform enn en kjønnsspesifikk "uniform".

Det er ikke jeg som argumenterer for å påtvinge jenter til å bruke skjørt, så kommunist er jeg neppe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men du klarer jo ikke å holde argumenteringen din konsis. Hvorfor er da sosioøkonomiske forskjeller noe å gjemme, om kjønn ikke er det? Du sier at forskjeller er bra i det ene innlegget, og at forskjeller må skjules med uniform i det andre. Det høres mest ut som bare er interessert i å underbygge din nisje, som er undertrykkelse av "homsetasser" på tross av prinsipper rundt uniform.

En kjønnsnøytral uniform er mer uniform enn en kjønnsspesifikk "uniform".

Det er ikke jeg som argumenterer for å påtvinge jenter til å bruke skjørt, så kommunist er jeg neppe.

Jeg mener ikke skoleuniform er et must, jeg mener det hadde vært en sosial gevinst, slik at ungen kan vokse opp i et intelligent miljø heller enn et miljø som fokuserer på mote, status og andre tåpeligheter.

Nei, det er homser og transvestitter som ønsker å endre samfunnet til sine preferanser. Ikke meg. Jeg ønsker å bevare samfunnet og at vi ikke skal endre hele samfunnet til noen minoriteter sine absurde preferanser.

Men så dumme har jo samfunnet blitt, at man tror man må endre hele samfunnet for at folk skal ha like rettigheter. Det holder ikke med like rettigheter, de skal ha mer rettigheter og hele resten av folket sine rettigheter skal helst bli undertrykket slik at minoriteten skal få sine "rettigheter" oppfylt.  Jeg tror jammen samfunnet har blitt infisert av en hjernespisende bakteri.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Jeg mener ikke skoleuniform er et must, jeg mener det hadde vært en sosial gevinst, slik at ungen kan vokse opp i et intelligent miljø heller enn et miljø som fokuserer på mote, status og andre tåpeligheter.

Og kjønn. Du må gjerne redegjøre hvorfor observert kjønn er noe annet enn observert status.

Om samfunnet har blitt så dumt så må du jo i hvert fall klare å holde et konsist argument om hvorfor likheter er bra, men likheter ikke skal være på tross av kjønn eller alt imellom. Om du så synes at transseksualitet er absurde preferanser så ville det uansett blitt mobbing, og akkurat nå så er det du som er mobberen som bruker manglende uniformitet som indikasjon på hvem som er "de rare ungene".

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og kjønn. Du må gjerne redegjøre hvorfor observert kjønn er noe annet enn observert status.

Om samfunnet har blitt så dumt så må du jo i hvert fall klare å holde et konsist argument om hvorfor likheter er bra, men likheter ikke skal være på tross av kjønn eller alt imellom. Om du så synes at transseksualitet er absurde preferanser så ville det uansett blitt mobbing, og akkurat nå så er det du som er mobberen indikert av at du mener kjønn skal vises frem.

Observert kjønn er ikke bare observert men vitenskapelig også. Det er en medfødt naturlig egenskap.

Sosialstatus er ikke naturlig. Jeg har heller ikke sagt likhet er bra. Det er folk som deg som ønsker et robotsamfunn uten individualitet. Jeg ønsker mer individualitet, men mindre sosiale forskjeller og urettferdighet.

Tranvesitter eksisterer ikke, det er et menneskeskapt konsept. En sinnsykdom vi har impelemtert i samfunnet, og nå ønsker skal ha en sentral plass i samfunnet og styre andre mennesker liv og endre disse. Men det er jo ingen overraskelse i et samfunn som lar seg styres av sinnsyke psykopater.

Det er du som ønsker at menn og damer skal være like. Jeg ønsker at folk skal få lov å være forskjellige.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Så uniform har ingen hensikt utenfor sosiale konstruksjoner? Høres ikke ut som en uniform om du spør meg.

Men morsomt at du nevner psykopati samtidig som du vil kontrollere andre mennesker og utsette dem for mental tortur fordi de er transkjønnet, og det bare er et "menneskeskapt konsept".

Endret av Gavekort
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...