zeebra Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Fy flate. Se på denne saken. Helt groteskt. En skole i England fjerner skjørt fra skoleuniformen fordi transvestitter ønsker kjønnsnøytrale skoleuniformer. https://www.rt.com/uk/402196-uniform-transgender-neutral-skirt/ Det er jo et eksempel på hva jeg lenge har pratet om, at vi endrer samfunnet vårt til det ugjenkjennelige for å tilfrestille knøttsmå minoriteter. Svært uheldig. http://news.sky.com/story/school-bans-girls-from-wearing-skirts-as-it-brings-in-gender-neutral-uniform-11023265 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2017 Alternativ tittel: "Skole bytter til kjønnsnøytrale skoleuniformer" 20 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Eller "jenter får ikke lov å være jenter". 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Gavekort Skrevet 6. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2017 Er jenter definert av skjørt? Nå er ikke akkurat uniform et symbol på individuell frihet heller. 13 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Er jenter definert av skjørt? Nå er ikke akkurat uniform et symbol på individuell frihet heller. "Jenter får ikke lov å ha på seg kjønnsidentifiserende antrekk fordi transvesttitter hater kjønnsforskjeller og kjønnsidentitet" Ps. Det går også an å argumentere for en sak hvor uniform gir individer på skole mer individuell frihet. Endret 6. september 2017 av zeebra Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hvor er sitatet fra, og hvorfor er det en stråmann? En uniform skal viske ut forskjellene mellom elever, og at de skal være ha et arbitrært skille på kjønn gir ingen mening. Argumenter heller hvorfor det er noe poeng i at kvinner skal gå i skjørt istedet for bukser. 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Helt latterlig. SJWs har fått altfor mye makt. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Hvor er sitatet fra, og hvorfor er det en stråmann? En uniform skal viske ut forskjellene mellom elever, og at de skal være ha et arbitrært skille på kjønn gir ingen mening. Argumenter heller hvorfor det er noe poeng i at kvinner skal gå i skjørt istedet for bukser. Selvfølgelig gir det mening å skille mellom jenter og gutter. Å late som gutter og jenter er like eller ikke er forskjellige er kriminelt. Det er brudd på vitenskap, fornuft og realitet. Kvinner er en annen ting. Her er det snakk om å la jenter være jenter og gutter være gutter og skille mellom disse når de er barn slik at de får mulighet til å bli kjent med sin egen kjønnsidentitet heller enn at transvestitter skal diktere at de ikke skal ha kjønnsidentitet for å maksimere antallet som blir kjønnsforvirret. Kvinner MÅ ikke bruke skjørt. Men det er naturlig at skoleuniformer er forskjellige for jenter og gutter, akkurat som det er naturlig at kvinneklær og manneklær er forskjellige for vokse også. Selv om noen forsøker å diktere at forskjellene skal viskes ut. Idag ser det ofte ut som mange menn har tatt på seg dama sine bukser heller enn sine egne. Ikke bare skal mote nå diktere idiotiske ting som at folk skal kjøpe nye klær hele tiden uten behov og at disse skal utdateres så fort som mulig, nå skal de jammen diktere at menn skal gå med kvinneklær og kvinner med manneklær også. Kvinner som går med manneklær er stygt som fy. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Jeg kan jo legge til denne i samme slenge om temaet: https://www.youtube.com/watch?v=DiqtFAKQHlk Lenke til kommentar
Populært innlegg Belfaborac Skrevet 7. september 2017 Populært innlegg Del Skrevet 7. september 2017 Mer makt til de homofile og transkjønnede; landsforvisning, statsløshet og en fremtid i flyktningeleirer for alle høyreekstremister og andre som har all sin "kunnskap" fra YouTube. Det hadde vært noe det gitt. 17 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Det verste av alt er vel at du er seriøs. Du er på siden som driver verdenskrig og ønsker et kjønnsløst samfunn hvor homofile har en sentral plass? Hvor vi ikke har et fornuftig forhold til innvandring, men endrer landet vårt til det ugjenkjennelige over noen få generasjoner? Du mener vi skal drive mer krig i andre land slik at vi kan gå enda flere innvandrere? Du mener sikkert moral og etikk er irrelevant og at godt er ond og ondt er godt? Du mener vi skal bruke all vår energi på å gjøre som USA vil? Du mener psykopater og sinnsyke kriminelle landsforrædere er skikket til å styre våre land? Du mener nok det er greit at det er media og politikere som styerer innbyggernes tanker slik at de kan gjøre gjennom en forhåndsbestemt agenda som verken er folkets ønske eller fornuftig? Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Du er på siden som driver verdenskrig og ønsker et kjønnsløst samfunn... Du mener vi skal drive mer krig i andre land... Du mener sikkert moral og etikk er irrelevant... Du mener vi skal bruke all vår energi på å gjøre som USA vil... Du mener psykopater og sinnsyke kriminelle landsforrædere er skikket til å styre våre land... Du mener nok det er greit at det er media og politikere som styerer innbyggernes tanker... Med andre, samme som i dag? Høres helt okay ut for meg, så lenge jeg fremdeles får pils og grandiosa på Rimi. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Med andre, samme som i dag? Høres helt okay ut for meg, så lenge jeg fremdeles får pils og grandiosa på Rimi. Rusen gjør susen? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Det er best at jenter blir tvunget til å gå med kjønnsdefinerende klesplagg sier dere..?Jeg mener:Velg 1:a) Kjønnsnøytral skoleuniformb) Jenter går med skjørt eller hijab. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Det er best at jenter blir tvunget til å gå med kjønnsdefinerende klesplagg sier dere..? Jeg mener: Velg 1: a) Kjønnsnøytral skoleuniform b) Jenter går med skjørt eller hijab. Men hvis jenter ikke får lov å gå med kjønnsdefinerende klesplagg betyr det at man blir påtvunget A. Hijab har ingenting med Norge og Europa å gjøre. Skjørt og kjole er tradisjonelle kvinneplagg i Europa, ikke Hijab. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Det er best at jenter blir tvunget til å gå med kjønnsdefinerende klesplagg sier dere..? Jeg mener: Velg 1: a) Kjønnsnøytral skoleuniform b) Jenter går med skjørt eller hijab. Men hvis jenter ikke får lov å gå med kjønnsdefinerende klesplagg betyr det at man blir påtvunget A. Hijab har ingenting med Norge og Europa å gjøre. Skjørt og kjole er tradisjonelle kvinneplagg i Europa, ikke Hijab. Så. Det er helt i orden at muslimske skoler tvinger jenter til å gå med hijab som en del av skoleuniformen..? Jeg ser ingen forskjell på å ha hijab eller skjørt som skoleuniform, sånn, moralsk sett. Bukse og skjorte er kjønnsnøytralt. Jeg kan ikke huske å se mange jenter som gikk med skjørt da jeg gikk på skolen; de fleste foretrakk bukse -- utenom når de ønsket å fremstå som seksuelle vesener, på fest. 1 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Hijab er militæruniform for islamonazisme. Ikke på langt nær det samme som en skoleuniform. Morsomt at folk klager på skjørt, men at hijab er helt ålreit Road to hell.Good intentions.And so forth. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Så. Det er helt i orden at muslimske skoler tvinger jenter til å gå med hijab som en del av skoleuniformen..? Jeg ser ingen forskjell på å ha hijab eller skjørt som skoleuniform, sånn, moralsk sett. Bukse og skjorte er kjønnsnøytralt. Jeg kan ikke huske å se mange jenter som gikk med skjørt da jeg gikk på skolen; de fleste foretrakk bukse -- utenom når de ønsket å fremstå som seksuelle vesener, på fest. Nei, de fleste Muslimer bør sendes hjem til sine egne land. Ok. Jeg ser forskjell på hijab og kjole/skjørt. Om du foretrekker damer med bukser er opp til deg, jeg foretrekker helt klart kjole. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Så. Det er helt i orden at muslimske skoler tvinger jenter til å gå med hijab som en del av skoleuniformen..? Jeg ser ingen forskjell på å ha hijab eller skjørt som skoleuniform, sånn, moralsk sett. Bukse og skjorte er kjønnsnøytralt. Jeg kan ikke huske å se mange jenter som gikk med skjørt da jeg gikk på skolen; de fleste foretrakk bukse -- utenom når de ønsket å fremstå som seksuelle vesener, på fest. Nei, de fleste Muslimer bør sendes hjem til sine egne land. Ok. Jeg ser forskjell på hijab og kjole/skjørt. Om du foretrekker damer med bukser er opp til deg, jeg foretrekker helt klart kjole. Nettopp. Dette handler om hva DU foretrekker -- ikke om hva jentene foretrekker. Og muslimske menn foretrekker hijab. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 9. september 2017 Forfatter Del Skrevet 9. september 2017 Nettopp. Dette handler om hva DU foretrekker -- ikke om hva jentene foretrekker. Og muslimske menn foretrekker hijab. Ja, men Muslimske menn har ingenting med Norge å gjøre. Det handler ikke om hva jeg foretrekker. Det handler om å la jenter få lov til å være jenter heller enn til å presse de til å være som gutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå