Gå til innhold

Hva kan jeg bruke SE p900 til.

red_fun

Anbefalte innlegg

Jeg har forhåndsbestillt en p900, og greier nesten ikke å vente på at den skal komme. Men jeg har skjønnt at p900 kan brukes til MYE mere enn bare å ringe med, men jeg lurer på om man kan bruke f.eks p900 til å surfe på internett som en vanlig pc, eller er det bare en elektronisk filofaks. Jeg regner med at noen av dere eksperter der ute kan gi en AMATØR som meg noen enkle svar på hva jeg kan bruke min nykjøpte mobil til. :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bruke den nesten som en bærbar PC, du kan surfe via GPRS, best resultat får du ved bruk av Opera

Du kan lese mail, P900 kan settes opp til å hente mail fra dine forskjellige kontoer enten på bestemte tidspunkt, eller ved intervall som du selv velger.

++ mye mer. Du finner mye mer info her om P900

Lykke til ! :w00t:

Endret av Gadgetelsker
Lenke til kommentar

Ooooooh, vi snakker om UENDELIGT store muligheter! Se på sider som har software til P800/900 og se alt som finnes. VELDIG kort kan jo TV og videospiller-fjernkontroll nevnes, PC-fjernstyrer og f. eks emulering av Doom (Ja, PC.spillet) og GameBoy (Colour).

Edit: Ikke Advanced nei, max Color :/

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Kan jeg seiøst bruke p900 til å spille doom med, og som fjernkontroll, helt rått. Jeg ser at en av dere skriver at jeg kan bruke den til å surfe på nettet med, men da må jo nettsidene bli vanskelige å se, små skrift. Enn dette PDA betyr det at jeg kan skrive word dokument på samme måte som jeg nå gjør på min pc.

Regner med at noen av disse sps er dumme men jeg er helt grønn, når det gjelder mer enn å snakke å spille på mobilen. :green:

Lenke til kommentar
Kan jeg seiøst bruke p900 til å spille doom med, og som fjernkontroll, helt rått. Jeg ser at en av dere skriver at jeg kan bruke den til å surfe på nettet med, men da må jo nettsidene bli vanskelige å se, små skrift. Enn dette PDA betyr det at jeg kan skrive word dokument på samme måte som jeg nå gjør på min pc.

Regner med at noen av disse sps er dumme men jeg er helt grønn, når det gjelder mer enn å snakke å spille på mobilen. :green:

Tenkte jeg skulle fortelle litt om mine erfaringer med SE P800

forskjellene fra p800 til p900 er relativt små.

De største forbedringene er:

• Bedre skjerm (flere farger
  • T9 ordbok
  • Større minne

Jeg har selv en P800 og er MEGET godt fornøyd med den.

Her kan du gjøre alt fra å oppdatere dine kontakter på pc'n ved hjelp av

Outlook (f.eks) til å skifte kanal på tv'n (ja det funker folkens!! :thumbs: )

Det med å surfe på web med gprs er i og for seg intet stort problem og sidene

er fullt mulig å lese (ikke mindre skrift som du tror ) har faktisk bestillt varer fra

komplett med den :thumbs:

For å få et innblikk i hva P800/P900 kan gjøre kan du se på denne siden

Dette er den beste siden jeg har funnet til nå.

Her finner man alt av program som finnes (ca.)

De fleste programmene har en trial periode slik at man kan prøve de ut.

Dette er rimelig kjekt fordi det er endel søppel der ute laget av folk som gjerne

vil teste hva de får til. Jeg er meget fornøyd med telefonen og har aldri hatt

noen problemer med den.

Dersom det er noe mer du lurer på så må du gjerne spørre

ps. Dersom det skulle være noen som har funnet sider med mer informasjon enn

http://my-symbian.com

Then rop ut = true;

:w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...