Cinemarxism Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 (endret) Hehe, jeg er kjent med at butikkene av og til er "uheldige" når de påfører pakkeverdien, men antok at det ikke var tilfellet her, ut fra formuleringen til oscrue10. Trodde også butikkene var mer forsiktige med å deklarere feil pris når de sendte med DHL, siden pakken da kun vil være forsikret med et tilsvarende lavt beløp (hvis man skulle være så uheldig at pakken forsvinner eller blir ødelagt). Trodde også det var tilnærmet umulig å "slippe unna" med feil prisdeklarering på mobiltelefoner av relativt kjente merker, siden det er så enkelt å søke opp reell pris... Med fortolling og MVA ender da sluttprisen på mer enn Moto G5 Plus, da tror jeg heller jeg går for sistnevnte (med norske forbrukerrettigheter). 2290 er en bra deal (har ligget rundt den prisen i hele oktober). Jeg krysser fingrene for at det dukker opp en pris rett under 2000 kroner i forbindelse med Black Friday, så får jeg heller bite i det sure eplet hvis det viser seg å ikke skje Endret 22. oktober 2017 av Cinemarxism Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Butikken har oppgitt verdien til $40, men vært ærlige om at det er snakk om en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Cinemarxism Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Ah, da så. Da gir det jo mening at den gikk gjennom . Takk for svar, får gå tilbake i tenkeboksen og vente litt. Absolutt en fristende telefon! Lenke til kommentar
poffer Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Selv om jeg sitter og håper på et knalltilbud på Moto G5 Plus fra en norsk butikk ved Black Friday. G5 Plus nå kr 2090,- hos cdon - samme pris på gull utgaven. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Selv om jeg sitter og håper på et knalltilbud på Moto G5 Plus fra en norsk butikk ved Black Friday. G5 Plus nå kr 2090,- ho s cdon - samme pris på gull utgaven. Vurderer denne altså... Meg hva tror dere om denne kontra LG G6 til 3 700kr? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 Vurderer denne altså... Meg hva tror dere om denne kontra LG G6 til 3 700kr? Hvor finner du LG G6 til den prisen? Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 24. oktober 2017 Del Skrevet 24. oktober 2017 (endret) 4700kr, men DNB-kampanjen på torsdag gir ytterligere rabatt. Endret 24. oktober 2017 av torbjornhb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå