Choo Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hei Noen som har sett noen tester til denne kjøleren? Og er det slik at den passer til de fleste HK? ikke at den er for stor eller noe? mvh André. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 Håper det kommer en test snart, 16dB høres veldig bra ut eller høres dårlig Har en igloo som sier at den er på 19dB, men jeg takker ikke nei til 16 hvis den kjører like bra/bedre. Det står at den er for For Socket A prosessorer - XP3200+ og høyere! ? Hmm... overkill når jeg bruker den på en XP2500 ? Lenke til kommentar
Choo Skrevet 12. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2003 Ikke overkill Blir ikke overkill med så "ny" CPU og så ny kjøler:) Men, tester...?! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Nå har jeg bestilt den vifte der, kommer nok om ikke så altfor mange dager vil jeg tro. Det eneste jeg lurer på og som ikke var på bildet av den viften var om det finnes noen som helst holder til den vifteregulator-knappen, eller om en må modde det selv. Vel, jeg finner da fortnok ut dette når den dukker opp. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 sa du XP3200+ og høyere? Da blir det ihvertfall overkill på min 2100+ ^^' Har en kjøler som er beregnet på 2200+ og høyere, ikke noe overkill i d hele tatt, ble litt skuffa. Den fra Taisol har jeg. Men jeg gleder meg til den er blitt testet for den likte jeg veldig godt =) Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 sa du XP3200+ og høyere?Da blir det ihvertfall overkill på min 2100+ ^^' Hehe. Jeg planlegger å plassere den elegant på min XP1800 jeg. Men siden den har Palomino-kjerne så er det en del varme som blir utviklet fra den. Ligger nå på 50-55 grader. Tenkte også å flashe biosen på hovedkortet mitt slik at den kan ta litt kjappere prosessorer, og da er det greit med littegranne overkill. Dessuten matcher designen på Frostbiten rimelig godt mitt hovedkort. Og så er det en unnskyldning for å grave inne i maskinen min. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Wow, syns synd på prosessoren din hehe. Gleder meg til ok.no får testa Frostbite ut azz! =) GL HF OK.NO!!! Lenke til kommentar
LoS Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har akkurat klaska inn frostbite inni pc'n min jeg Kan skrive litt om den etterpå, når jeg har satt på viftestyringa. Hvis noen er intresert Lenke til kommentar
vgard Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Jeg vil gjerne ha litt info om den, ettersom jeg bestilte en kjøler, men ble anbefalt å velge Frostbite istedenfor. Bråker den mye, tenker da ikke på selve støynivået men om støyen er mørk eller lys. Vifta jeg bestilte istedenfor er en Thermaltake Volcano 7+. Noen som har gode/dårlige erfaringer med den? wohoo, min første post! Endret 15. desember 2003 av vgard Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Har akkurat klaska inn frostbite inni pc'n min jeg Kan skrive litt om den etterpå, når jeg har satt på viftestyringa. Hvis noen er intresert Jah, det er bare å fortelle. En ting jeg som sagt lurer på er om det er en brakett med til å sette viftestyringen på eller om en må lage det selv. Hmm. Lurer på hvor kjappe Microplex er jeg. Bestilte den en av nettene denne helgen. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Wow, syns synd på prosessoren din hehe.Gleder meg til ok.no får testa Frostbite ut azz! =) GL HF OK.NO!!! Prosessoren min skal nok forhåpentligvis få kjøre seg ja. Vi får se. Jeg er spent. Ligger den i posten nå kanskje? Lenke til kommentar
EC Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den skulle være på tur, så test kommer om kort tid. Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Den skulle være på tur, så test kommer om kort tid. Ser de fleste her snakker om AMD versjonen... Kommer dere til å teste både Intel og AMD versjonen? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Kan skrive litt om den nå Testoppsett: P4 2,53Ghz Abit IC7 Antec Sonata 12cm vifte på 5 volt 1. Det følger ikke med en brakett, man må borre selv 2. nå er ikke jeg verdensmester i goop påsmøring, har lest guiden Men tempen sank med 3 grader i forhold til boxed ved ~1500rpm som er 16DB 3. på full hastighet var tempen på 40 grader ved 3,15Ghz spenning på 1,6V Og 43 på ~1500rpm. dette er idle. 10 min i windows 4. på full hastighet er lyden en mellomting mellom dyp og høy. 5. Den høres godt på full hastighet 6. Du får med "knapper" i 2 forskjellige farger 7. Den var et rent ****** å sette på. Man måtte først skru av den svære svarte saken som vifta satt på for å få tilgang til skruene som man bruker til å sette ribba fast på hovedkortet med. Og måtte deretter skru dem på, da kom portene bak i veien, har bare i 3 skruer på sidene. 8. grunnet vifta på abits IC7*/IS7* northbridge så må vifta settes opp mot psu som mest sannsynlig fører til dårligere kjøling. 9. Du hører den nesten ikke på lavest hastighet 10. Ribba er sinnsykt stor (nesten dobbelt så høy som boxed) Noe mer dere lurer på? Forresten så fulgte det med en liten pose goop I motsetning til det som står på microplex sine sider. Edit: la til nr 10. Endret 16. desember 2003 av LoS Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvordan er spenninsregulatoren? Og hvordan er støyen på den når man har den på lavest hastighet...? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvordan er spenninsregulatoren?Og hvordan er støyen på den når man har den på lavest hastighet...? Hvordan støyen på lavest hastighet er, så må jeg si takk for at du spurte Stoppa psu vifta, skjermkort vifta, NB vifta og 12cm vifta i på baksiden, og lurte på om pc'n hadde skrudd seg av Og da satt jeg med døra åpen og 30cm ifra vifta. Et ord; lydløs! Hvordan spenningsregulatoren er, klarer jeg ikke å svare på. Du må nesten gi mer spesifikt hva du lurer på ang. den. (sliter mye med sånne spørsmål på prøver og sånt :/ ) Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hva vil "følger ikke med brakett" si? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 får min sannsynlighvis idag. noen som vet noe om den? Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hva vil "følger ikke med brakett" si? det betyr at med mindre du har lyst til å borre i kabinettet ditt, kommer rehostaten til å ligge inne kabinettet... det burde ikke være noe problem å borre ut og slipe til en brakett fra en 5,25" eller 3,5" luke i kabinettet ditt... Lenke til kommentar
j0sh Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hva vil "følger ikke med brakett" si? det betyr at med mindre du har lyst til å borre i kabinettet ditt, kommer rehostaten til å ligge inne kabinettet... det burde ikke være noe problem å borre ut og slipe til en brakett fra en 5,25" eller 3,5" luke i kabinettet ditt... Ah... Takk for svar! Trodde han mente feste-brakkett Ble litt nervøs der ett lite øyeblikk Da legger jeg inn en bestilling på en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå