Dubious Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Yale doorman funker ikke i følge Yale da låsen må være over og ikke under som på min dør Endret 6. september 2017 av Dubious Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Gamle låskasser (f.eks TrioVing 2011) er mindre enn de nye typene. En låsesmed kan frese ut plass til ny lås, men regn med å betale 1500 - 2000 bare for den jobben. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Jeg har Trioving 5116, bare sånn i tilfelle det sier noen noe Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Sjekk med Trioving om de har en låskasse som kan erstatte din 5116 og har låsen over vrideren. Mener du skal kunne bruke 8765, men det er 10 år siden jeg jobbet med sånt, så ikke ta det for god fisk uten å sjekke først. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 dana eller hva den heter går vell rett på låsen, evt elektroniske sluttstykker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå