knut4629 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kan noen fortelle hva denne menyen heter? -høyreklikk på Windowskappen nede TV Hadde tidligere Kontrollpanel på denne listen, med den snarveien har jeg mistet - ønsker å få lagt det inn igjen. På forhånd takk Knut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kan du ikke bare trykke på Windows-tasten og skrive "kontrollpanel"? Det dukker opp når du begynner å skrive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Du kan velge å legge kontrollpanelet på skrivebordet via themes menyen for skrivebordsinnstillinger. Lenke til kommentar
knut4629 Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 ilpostino: Jo da det kan jeg, men høyretrykk på win-knappen er enklere. : Verken jeg eller windows finner skrivebordsinnstillinger, kan du forklare? takk Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Kontrollpanel knappen ble fjernet i CU. Sjekk linken under for en måte å få den tilbake. Show Control Panel or Settings on Win+X Menu in Windows 10 Endret 6. september 2017 av Uderzo Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Du har mistet kontrollpanel fra menyen fordi Microsoft har tatt den vekk. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Metoden jeg linket til fungerer helt fint, testet nettopp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 knut4629 skrev (På 6.9.2017 den 20.30): ilpostino: Jo da det kan jeg, men høyretrykk på win-knappen er enklere. : Verken jeg eller windows finner skrivebordsinnstillinger, kan du forklare? takk Høyreklikk på skrivebordet og velg personliggjør eller noe sånt. Resten ser du på bildet. Lenke til kommentar
knut4629 Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Jeg fulgte den tråden som Uderzo linket til og fikk det til på 1ste forsøk. Antar dette ble utført i samme oppdatering som jeg ble fullstendig hi-jacked av MS: Std søker endret til Bing, STD nettleser til Edge mm. Husker jeg ble mektig irritert på MS... Jeg oppfatter mine valg som private som MS skal holde seg langt unna Frekt og burde bli straffet !!!!!!!!!!!!!!!!! Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå