AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Jeg har egentlig ingen problemer med å si det, men synes ikke det er noe vits i og med at jeg bare er betatt, og ikke forelsket. Hadde jeg vært forelska, ville jeg sagt det. Jeg håper at jeg blir forelsket, men ser ikke ut som det skjer. Betattheten, om jeg kan kalle det det, går i bølger. I dag har jeg ikke brydd meg om henne, men hun har brydd seg om meg, mer på en platonisk måte. Kutt ut overtenkningen og kutt ut å finne på unnskyldninger for å sitte og tvinne tomler. Hvis du skal vente til planetene står på rett linje og stjernene er i nøyaktig riktig konfigurasjon så blir du sittende i tussmørket for deg selv. Hvis du faktisk ikke hadde lyst til å gjøre noenting med denne jenta så hadde du aldri opprettet denne tråden. Det er helt skrikende åpenbart for alle (unntatt deg selv, tydeligvis) at du er hypp på denne jenta og interessert i om det kan bli noe mer. You miss 100% of the shots you don't take. Jeg har ikke sagt at jeg ikke har lyst til å gjøre noe med jenta, beklager hvis det virker sånn. Det jeg mener er at jeg bare er betatt. Jeg synes hun er pen og jeg liker henne som person. Klart jeg kunne kyssa ho. Når det er sagt, har jeg ikke sterke følelser for henne. Det som gjorde at jeg opprettet tråden er alle signalene jeg får av henne, jeg klarer ikke å tolke de. Tror jeg kan regne toget som kjørt, og det går helt fint. Hvis jeg var forelsket i henne, hadde pipa hatt en annen låt. Da ville jeg vært mer frempå, spurt henne ut og sagt at jeg likte henne. Nå føler jeg egentlig at jeg har så lite å vinne på det, og mest å tape. i går var vi sammen. Gikk en lang tur og pratet. Skulle egentlig si farvell ved huset hennes, men da stod vi i over 1 time å pratet videre. Var en gang jeg tenkte og vurderte om jeg skulle kysse henne. Hadde en følelse av at hun ønsket noe mer siden vi aldri ble ferdig å prate, og hun hadde sagt hun skulle inn å se på tv, men hun begynte bare å prate mer og mer om forskjellige ting. Slike "hint""signaler" klarer jeg ikke å skille. Jeg tror kanskje at hvis det er en form for interesse hos henne, er den like svak/ svakere enn hos meg. Det kan være hun venter på at jeg skal gjøre noe, og at jeg er får tafatt. i går var jo et forsøk på å finne litt ut av ting, hvor jeg stod osv. Bare henge litt, prate litt. Overtenker ikke hva som skjer, men tenker igjennom det en gang, og konkluderer. Ja, det er feigt å ikke gjøre noe, men problemet ligger i det at jeg er interessert, men på et så lavt nivå at jeg aner ikke om det hadde kribla i magen hvis vi hadde kyssa. Interessen går så i bølger også. Fra null interesse, til litt interesse. Jeg føler at jeg har prøvd å hinte, prøvd meg litt frem, men har ikke vært veldig direkte, nei. Så ser den hvis det bare skaper usikkerhet hos ho. Kommer tilbake til tråden etter jobb, så skal jeg gi et godt svar Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Man pleier å våkne opp etter det er for sent, og den evigvarende praten deres var et klart signal og hint. Men likevel riktig valg å være passiv akkurat der og da, da settingen ikke var noe mer enn vennskapelig sosial samvær. Men at hun åpenbart ventet et initiativ fra deg er klar sak. Liker ikke "burde-burde" snakk, så neste gang du ser henne takk henne for samværet og inviter henne hjem eller mer intimt samvær. Du trenger ikke å si direkte at du liker henne, bare at du liker å være sammen med henne og du setter stor pris på tiden dere er sammen. Begynner hun å smile, se bort og leke med håret, er det grønt signal for fysisk kontakt. Hvordan vet jeg ikke, jeg personlig som er ganske feig til sånt, hadde nok tatt små skritt ved å ta henne på hånda først og se reaksjonen. Forelsket eller ikke, vi er bare mennesker og har behov for intim kontakt i ny og ne. Er hun attraktiv nok for deg så er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Man pleier å våkne opp etter det er for sent, og den evigvarende praten deres var et klart signal og hint. Men likevel riktig valg å være passiv akkurat der og da, da settingen ikke var noe mer enn vennskapelig sosial samvær. Men at hun åpenbart ventet et initiativ fra deg er klar sak. Liker ikke "burde-burde" snakk, så neste gang du ser henne takk henne for samværet og inviter henne hjem eller mer intimt samvær. Du trenger ikke å si direkte at du liker henne, bare at du liker å være sammen med henne og du setter stor pris på tiden dere er sammen. Begynner hun å smile, se bort og leke med håret, er det grønt signal for fysisk kontakt. Hvordan vet jeg ikke, jeg personlig som er ganske feig til sånt, hadde nok tatt små skritt ved å ta henne på hånda først og se reaksjonen. Forelsket eller ikke, vi er bare mennesker og har behov for intim kontakt i ny og ne. Er hun attraktiv nok for deg så er det bare å kjøre på. Mulig dette er et dumt spørsmål, men hvordan vet jeg at det var et klart signal og hint? Hva gjør at du tenker hun venter initiativ fra meg? I dag skulle vi spise sammen etter skolen, men hun dro hjem for å slappe av. Hvis hun hadde likt meg, ville hun ikke prøvd å gjøre alt for å være med meg? Er slike situasjoner som gjør at jeg tenker hun ikke er interessert. Hun gjør aldri noe for meg. Hun virker egentlig ikke gira på å finne på noe heller, ikke på den måten at hun slipper alt hun har i henda. Og på skolen er ting egentlig ganske normalt. Kan ikke se hun gir meg noe ekstra oppmerksomhet, det skjer isåfall veldig sjeldent. Er nok vennskapet som gjør at jeg er så usikker, og at hun kan virke litt interssert ( men kan også være vennskapelig ment) til å gi litt faen i meg. Fortalte henne i går at jeg likte å henge med henne, så det vet hun. Smilte gjorde hun da, men det gjør hun hele tiden, slik som meg. Lekte ikke med håret da, men skal se etter det. Liker at du kommenterer i tråden, Myst! Flott å se forskjellige syn på saken. Gir meg litt håp også! Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Sa at jeg har vært ute av gamet leeenge, så godt mulig teori og praksis har endret seg i tidens løp. Uansett om hun ikke hadde viss interesse, vennskapelig eller mer, så hadde hun ikke prata så lenge utenfor hjemmet. Er noe som heter å spille kostbar, nevnt i forrige side. At man har viss interesse for hverandre betyr ikke at man skal tilbringe hele dagen sammen. Å ignorere motparten og prioritere andre ting er en del av spillet. Men dette blir ren spekulasjon siden vi ikke aner hva som foregår i huet på henne. Nei, vet ikke ass. Du får følge magefølelsen og bestemme selv om du vil heller satse på langvarig vennskap, eller gjøre et støt og risikere alt. I verste fall mister du en venn, men beste fall får kosevenn. Uansett kommer du ikke noen vei før du blir alene med henne og ser hvordan det går. F.eks en god middag og god film som får fram latteren slår sjelden feil. 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Var en gang jeg tenkte og vurderte om jeg skulle kysse henne. Hadde en følelse av at hun ønsket noe mer siden vi aldri ble ferdig å prate, og hun hadde sagt hun skulle inn å se på tv, men hun begynte bare å prate mer og mer om forskjellige ting. Du kan til og med spørre direkte, "Har du lyst å kysse meg?" Det kan være hun venter på at jeg skal gjøre noe, og at jeg er får tafatt. i går var jo et forsøk på å finne litt ut av ting, hvor jeg stod osv. Bare henge litt, prate litt. Overtenker ikke hva som skjer, men tenker igjennom det en gang, og konkluderer. Ja, det er feigt å ikke gjøre noe, men problemet ligger i det at jeg er interessert, men på et så lavt nivå at jeg aner ikke om det hadde kribla i magen hvis vi hadde kyssa. Interessen går så i bølger også. Fra null interesse, til litt interesse. Jepp. Sannsynligvis tenker hun at du er tafatt eller at du ikke er interessert. Siden du venter på hint fra henne, gir du henne noen som helst hint? Haha. Du prøver å bortforklare interessen din. Du hadde ikke holdt på slik om du ikke var interessert. Så slutt med det tullet. Jeg føler at jeg har prøvd å hinte, prøvd meg litt frem, men har ikke vært veldig direkte, nei. Så ser den hvis det bare skaper usikkerhet hos ho. Det virker som om du ønsker at hun skal være mannen og at hun skal forføre deg. Ta initiativ. Kysse deg. Slik at du tar null risiko og slipper å risikere noe som helst. Fungerer som regel ikke slik. I hvert fall ikke i Norge. Om mennene her er tafatte, så er ikke kvinnene det spor bedre. Nei, denne tråden har utspilt sin rolle. Du har fått mange gode tips. Nå gjenstår det å se om du utfører noen av de. En ting er i hvert fall sikkert: Du må gjøre noe ANNET enn du har gjort til nå. For overanalyseringen din og å vente på hint ser ikke ut til å fungere. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Sa at jeg har vært ute av gamet leeenge, så godt mulig teori og praksis har endret seg i tidens løp. Uansett om hun ikke hadde viss interesse, vennskapelig eller mer, så hadde hun ikke prata så lenge utenfor hjemmet. Er noe som heter å spille kostbar, nevnt i forrige side. At man har viss interesse for hverandre betyr ikke at man skal tilbringe hele dagen sammen. Å ignorere motparten og prioritere andre ting er en del av spillet. Men dette blir ren spekulasjon siden vi ikke aner hva som foregår i huet på henne. Nei, vet ikke ass. Du får følge magefølelsen og bestemme selv om du vil heller satse på langvarig vennskap, eller gjøre et støt og risikere alt. I verste fall mister du en venn, men beste fall får kosevenn. Uansett kommer du ikke noen vei før du blir alene med henne og ser hvordan det går. F.eks en god middag og god film som får fram latteren slår sjelden feil. Jeg fikk melding av henne i går kveld, etter jeg skrev i tråden. Hun lurte på om jeg ble med å spise kebab. Jeg svarte selvfølgelig ja. Da jeg slapp ho av, skjedde det samme som i går. Vi pratet lenge i bilen, men fikk ikke noe annen følelse enn at det var vennskapelig. Selve praten da vi spiste kebab, var grei. Satt og skravlet og lo. I bilen ble det litt tomt for ord, men det var mulig fordi jeg var veldig trøtt i og med at det var så seint, så mot slutten av samtalene i bilen, ville jeg vel egentlig at hun skulle gå inn så jeg fikk dra hjem å sove. Hun sa det var koselig at jeg ble med, og at hun hadde hatt det fint. Jeg takket for at hun spurte, og sa jeg satt veldig pris på at hun ville ha med meg, og at jeg hadde kost meg. Da jeg kom hjem sendte jeg også en melding igjen hvor jeg skrev at jeg ble veldig glad for at hun ville ha meg med ut, og at jeg liker å tilbringe tid med henne. Ikke så glad for responsen jeg fikk. Var noe ala:" Så bra. Glad for at du var sulten!" Nei, damer skjønner jeg meg ikke på. Ikke følte jeg kjemien var helt der i går. Er ganske sikker på at hvis jeg hadde prøvd meg, ville jeg fått blankt avslag. Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Oooo, ikke smart trekk å sende sånn melding i etterkant når man ikke er faktisk ute på date.. Naturligvis får du en nøytral melding tilbake. Ikke mye å gjøre etter dette. I det minste får du et godt og langvarig vennskap med henne. Bare ikke gå inn i "nice guy"-fellen. Fokuser på eget liv. Så vil du møte nye folk og nye muligheter etterhvert. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Oooo, ikke smart trekk å sende sånn melding i etterkant når man ikke er faktisk ute på date.. Naturligvis får du en nøytral melding tilbake. Ikke mye å gjøre etter dette. I det minste får du et godt og langvarig vennskap med henne. Bare ikke gå inn i "nice guy"-fellen. Fokuser på eget liv. Så vil du møte nye folk og nye muligheter etterhvert. Hehe, nei, fant ut av det. Tenkte egentlig at jeg hadde blitt glad for en slik melding, så er derfor jeg sendte den. Ut i fra svaret ditt, tolker jeg det som at løpet er kjørt? Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Ja når man faktisk har vært på en date, så er det normalt kotyme å sende en takke-melding etter daten. Når venner gjør det kan den fort misfortås. Aner ikke om løpet er kjørt, men sjansene for suksess er betraktelig mindre hvertfall. Spørs på deg selv nå hvor lenge du vil holde på med dette. Du får avgjøre om du vil beholde henne som venn, eller vil prøve deg og evt. miste henne for alltid. De fleste vennskap overlever ikke når venner legger an på hverandre. (med unntak da, når det er signaler om at vennskapet er på vei til noe mer uansett, og denne situasjonen er dessverre ikke en av dem) Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Ja når man faktisk har vært på en date, så er det normalt kotyme å sende en takke-melding etter daten. Når venner gjør det kan den fort misfortås. Aner ikke om løpet er kjørt, men sjansene for suksess er betraktelig mindre hvertfall. Spørs på deg selv nå hvor lenge du vil holde på med dette. Du får avgjøre om du vil beholde henne som venn, eller vil prøve deg og evt. miste henne for alltid. De fleste vennskap overlever ikke når venner legger an på hverandre. (med unntak da, når det er signaler om at vennskapet er på vei til noe mer uansett, og denne situasjonen er dessverre ikke en av dem) Jeg har opplevd å fått takkemeldinger av jenter tidligere, så tenkte at det ikke gjorde noe om jeg sendte det, men skjønner nå at det var dumt av meg. Tror løpet er kjørt, men ganske sikker på at vi fortsatt blir gode venner. Er ikke sikkert hun synes takkemeldingen var ubehagelig å få, hun har sikkert tenkt litt på den, og ganske sikker på at hun skrev det hun skrev for å signalisere at hun ikke var interessert, men det går fint. Egentlig er det litt deilig at kjæreste alternativet er ute av livet. Litt deilig å ha lukket saken. Tar å beholder henne som venn Tenker du at jeg hadde sjangs, men øderla det med meldingen? Får se neste gang om hun tar opp meldingen, eller jeg oppdager noen "signaler" når vi møtes. Veldig vanskelig når man kjenner vedkommende fra før. Tror kanskje jeg burde lese noen bøker om flørting, for dette er jeg dårlig på Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2017 Del Skrevet 16. september 2017 Meldingen var nok ikke spikeren i kista, men vil ikke si var noe steg frem heller. Skoleåret har så vidt begynt, så dere vil nok tilbringe mer tid sammen etterhvert. Beste du kan gjøre er å nyte samværet. Alt annet som skulle skje er bare bonus. Virker som denne fyren har god peiling, så kan jo starte der. Han forteller generelt hvor enkelt det er å komme i kontakt med jenter og eskalere ting, men selvsagt ikke uten baller og innsats. https://badassu.net/how-to-get-a-college-girlfriend-a-guide-for-shy-introverts/ Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Meldingen var nok ikke spikeren i kista, men vil ikke si var noe steg frem heller. Skoleåret har så vidt begynt, så dere vil nok tilbringe mer tid sammen etterhvert. Beste du kan gjøre er å nyte samværet. Alt annet som skulle skje er bare bonus. Virker som denne fyren har god peiling, så kan jo starte der. Han forteller generelt hvor enkelt det er å komme i kontakt med jenter og eskalere ting, men selvsagt ikke uten baller og innsats. https://badassu.net/how-to-get-a-college-girlfriend-a-guide-for-shy-introverts/ Du er gull verdt du, Myst! Har lest litt over meldingen nå, og av en eller annen grunn, tolker jeg den mer positivt. Svarte meg med en gang på meldingen, og ønsket meg en god natt, men jeg ga mer av meg selv på meldingen, helt klart. Ja, vi kommer til å henge en del sammen. Skal definitivt nyte det. Flott! Skal lese linken Kommer med en update hvis jeg merker noe, eller hører noe. Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Meldingen var nok ikke spikeren i kista, men vil ikke si var noe steg frem heller. Skoleåret har så vidt begynt, så dere vil nok tilbringe mer tid sammen etterhvert. Beste du kan gjøre er å nyte samværet. Alt annet som skulle skje er bare bonus. Virker som denne fyren har god peiling, så kan jo starte der. Han forteller generelt hvor enkelt det er å komme i kontakt med jenter og eskalere ting, men selvsagt ikke uten baller og innsats. https://badassu.net/how-to-get-a-college-girlfriend-a-guide-for-shy-introverts/ En liten update til dere. Vi har nå hengt sammen en del, både fritid og på skole. Her om dagen kjørte vi en lang tur. Vi kjørte forbi en guttegjeng og da sa hun " nå kan vi se om det er noen kjekke gutter der". Aner ikke hvordan jeg skal tolke det, men jeg ble helt stille da det skjedde. Etter det, satt vi i bilen å pratet om litt forskjellig. Her om dagen tok hun initiativ, og lurte på om jeg ville jobbe med en oppgaven sammen med henne. Jeg sa selvfølgelig ja. Det ble litt endring i planene , så jeg var ikke tilgjengelig på mobilen da hun sendte melding og sa hun var klar til å møtes. Jeg svarte ikke med en gang, og fikk derfor en ny melding hvor det stod " Håper du fortsatt vil møtes i dag". Grunnen til at jeg må nevne dette, er fordi dette er veldig ulikt henne. Hun har aldri vært så på på denne måten før. Nå virket det litt "masete". Merker jeg blir veldig stille hvis vi er i en gruppe, og hun prater om jenteting eller gutter. Hun prater mer generelt om gutter, veldig lite spesifikt, men hun har sagt " han er kjekk" , men det skjer ikke ofte. Når slike situasjoner oppstår, blir jeg veldig stille. Klarer ikke å bestemme meg for reaksjon, så jeg blir veldig nøytral, hvis det gir mening. Hun har tatt mer initiativ i det siste til å finne på ting, sikkert fordi jeg også har gjort det. Synes også at snappene hennes har blitt mer personlig, men det er kanskje fordi jeg "legger for mye i det". Jeg har vært litt i et "jeg gir faen" humør i det siste. Synes jeg får mer oppmerksomhet av henne nå, enn før, men det kan være helt tilfeldig. Jeg er veldig frem og tilbake på hvordan vennskapet våres er. Magefølelsen er også veldig splittet. Jeg føler meg ikke forelsket, men er helt klart fiksert i henne. Etter jeg kom i det " jeg gir faen " humøret, har jeg også opplevd at jeg blir veldig stille når hun sier ting til meg. Jeg blir forsiktig, litt små nervøs, noe jeg aldri har opplevd før. Ikke noen sommerfugler i magen, men tydeligvis er det noe med henne som gjør at jeg blir litt satt ut, på en god måte altså. Skjønner meg ikke på hva som skjer med meg eller henne. På en side tenker jeg at det kan ligge noe der, når jeg tenker på kjemien vi har sammen, og enkelte hendelser, på en annen side får jeg ikke noen av tegnene som man vanligvis får, slik som masse blikkontakt, berørelse( men jeg er ikke så fan av det), flørting, hun pynter seg heller ikke for å møte meg ( hadde trent, men møtte meg rett etterpå uten å ha dusjet), så er jeg er veldig usikker. Skal straks på fest, så får se hvordan det går. Anonymous poster hash: 7dc6e...d94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå