Arc Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Heisann, har nylig flyttet inn i ett eldre hus der det blir brukt multimediauttak til internett/tv. Jeg bestilte bredbånd fra Telenor men ser nå når jeg har fått ruteren fra de at den ikke har noe inngang for antenne/f-kabel. Finnes det noe form for adapter eller lignende jeg kan bruke som ett mellomledd fra en antennekabel til en VDSL splitter eller direkte til ruteren? Er ganske grønn på det her. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hei, velkommen til diskusjon.no! Dersom du har bestilt VDSL fra Telenor, så skal den tilsendte routeren kobles til telefonkontakten. Multimediauttak for (f.eks) kabeltv skal ikke brukes til VDSL. Lenke til kommentar
Arc Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Tusen takk! Ja var det jeg også trodde, men huseier insisterer på at det er multimediauttaket som har blitt brukt av folk som har bodd her før. Men jeg kan ikke forstå hvordan. Leiligheten har ikke telefonkontakt, så jeg kommer ikke så mye lengre. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Men hvilken leverandør leverer signal til huset? Hvis det er snakk om multimediauttak i forbindelse med antennesignal, så er det kanskje internett via kabel-TV det er snakk om? Canal Digital eller Get kanskje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå