System-log.com Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Leste her at Dell skulle gå over fra Nvidia Go5650 til Ati 9600 gfx.chipset i Dell Inspiron 8600 bærbare pcer.. sendte en mail til Dell og spurte om hva et slikt kort ville koste meg, siden jeg kjøpte Inspiron 8600 med Go5650 for et par mnd siden.. Fikk svar i dag at dette ville komme på ca. 2000 pluss frakt OG MVA!! Så Spørsmålet er om det er verdt å legge ut 3000,- ekstra for 9600? Jeg må si for min del at jeg gjerne skulle ha oppgradert, men at prisen ikke står i forhold til ytelses-hoppet som jeg vil få.. noen som mener noe annet? Lenke til kommentar
Mad Pestilence Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Nå skal det sies at det vanligvis er veldig dyrt å kjøpe det beste skjermkortet på markedet også da. Men hvis du får solgt kortet som sitter i maskinen nå så blir vel ikke tapet stort. Kan riktignok være litt vanskelig å få solgt Nvidia kortet da, siden folk somregel ikke vet om det passer til sitt HK. Så....skal... , skal ikke... ??? Lenke til kommentar
lerun Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Les her : ATI 9600 vs Nvida 5650 Lerun Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 LOL kor NVIDIA Suger huff huff Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 LOL kor NVIDIA Suger huff huff Fanatiker. Lenke til kommentar
siberiantiger Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 Merkelig.. da jeg kontaktet Dell, sa de at det overhodet ikke lot seg gjøre å skifte ut dette grafikk kortet i det hele tatt.. Noen andre som har hørt det samme? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 I testen av I8600 på anandtech stod det at grafikkkortet er "modular" og det tolket jeg som at man kan bytte det. Jeg ringte også Dell og spurte om byttet fra FX til 9600, men på det tidspunktet hadde de ikke noen pris eller dato på tilgjenglighet. Lenke til kommentar
nikey Skrevet 9. desember 2003 Del Skrevet 9. desember 2003 kjøpe heller kortet ifra ebay en hel haug som selger dem til dell 8600/8500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå