Gå til innhold

Hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Haha, jada, "vi tar knapt inn mennesker", jada.

Liker at dere kan kalle andre folk ting, men når det backfirer så oh noes, im the bad guy, hyklere.

Men, om dere vil ødelegge dette landet så har jeg ikke noe anna valg enn å bare sitte å se på, så vær vennlig å fortsett med den gode jobben.

Ja, altså, 4,1% av Norges befolkning har flyktningebakgrunn. Som verdens rikeste land bør vi da kunne hjelpe noen få folk i nød. 

3460 personer søkte om asyl i Norge i 2016. Det er langt færre enn i 2015, da 31145 personer søkte om asyl i Norge. Antallet har ikke vært så lavt siden 1997, da det ble registrert 2273 asylsøkere.

Også sitter du der og er redd for masseinnvandring og at landet skal ødelegges. Derav paranoid pingle :)

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Globale CO2-utslipp har faktisk ikke økt på flere år.

Bullshit! Største løgnen jeg har hørt. Burde skamme deg å komme med sånn løgn og propaganda.

https://www.esrl.noaa.gov/gmd/ccgg/trends/

https://www.esrl.noaa.gov/gmd/ccgg/trends/global.html#global

Dette er atmosfærisk akkumulasjon. Ikke utslipp.

Utslippene av CO2 flatet ut i 2013. De har ikke økt siden den gang.

De er faktisk svakt nedadgående. Grunnen er at store land bytter ifra kull, olje og gass til vind og sol.

Endret av misanthrope
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, altså, 4,1% av Norges befolkning har flyktningebakgrunn. Som verdens rikeste land bør vi da kunne hjelpe noen få folk i nød. 

Ja, vi kan hjelpe dem i nærområdene. Hvorfor er sånne som deg så kåt på å få mest mulig av dem hit?

Har jeg skrevet noe sted at jeg ønsker mest mulig av dem hit? Nei. Så da kan du slutte å tillegge meg meninger eller plassere meg i "sånne som deg"-båsen.

Vi kan hjelpe i nærområdene, og vi kan hjelpe her. Jeg mener vi kan hjelpe litt mer enn vi gjør nå, og det blir folk av de absolutt fleste vi tar inn. 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Siden FRP er det eneste partiet som har gitt signal om at de ikke ønsker å la masseinnvandring transformere Norge fullstendig, bør du kanskje vurdere å stemme det hvis det er noe som interesserer deg

Åneeei, vi har det så forferdelig her! Åneeei! Utlendingene kommer og tar alt vi har og senker levestandarden vår! En redd, paranoid pingle, det er det du egentlig er om du faktisk tror at "masseinnvandring" kommer til å transformere Norge fullstendig.

Du må være bra naiv hvis du tror vi ikke kan få svenske tilstander i Norge. Sverige har 3. flest voldtekter pr. innbygger i verden. Og det er bare begynnelsen. Hva tror du kommer til å skje hvis vi blir minoritet i eget land? Ingen ting vil bli det samme. 

Lenke til kommentar

Så jeg går ut i fra at du ikke er tilhenger av sveriges politikk.

Ja, jeg er positiv til å ta imot og BETALE for VIRKELIGE flyktninger som trenger hjelp, hvis det IKKE lar seg gjøre å hjelpe dem der de er eller få opphold i et nærmere land, og at det er meningen at de reiser tilbake når det blir trygt.

Men det er ikke det som foregår i det hele tatt. 95% av de som kom under "flyktningkrisen" var ikke reelle flyktninger, kun 3% av de har fått jobb, mens ingen snakker om virkelige flyktninger fra Ukraina. Polen tok imot flere flyktninger enn noen andre, men de var fra Ukraina, så de fikk fortsatt millardbøter av EU for ikke å ta imot "flyktninger" ...falske flyktninger så klart. Det hjelper ikke når de du tar imot er hvite så klart, fordi planen er å gjøre europa ikke-hvitt.

Lenke til kommentar

Skal man drive å ta inn 3000stk per år i mange år fremover så blir vi jo en minoritet til slutt, at det går an å være så mindre smart.

Men hu der nazi dama i tyskland vil jo aller helst ha hele midtøsten til europa så vi har dessverre ikke noe anna valg enn å bare dra ned buksa å vente på behandlinga.

Og jada, vi er "verdens rikeste land", men det holder ikke lenge om vi skal bare skal ha utgifter med folk som aller helst skulle sett oss utrydda så de fikk yngle fritt, gleder meg til den dagen pengekassa er tom så de drar her ifra, med mindre de ikke har drept alle sammen eller drevet oss på flukt, det er en av de tingene som kommer til å skje.

Men hey, brutal analsex er ikke akkurat det jeg tenner på, men det funker sikkert i nødstilfeller.

Men det er jo dessverre usa sin feil at ting er som de er, det begynte jo for mange ti år siden, også det at vi er dumme nok til å hjelpe de, usa er jo bare ute etter olje og rikdommer.

Either you take freedom or we drop it on your head.

Det er vel slagordet til usa.

Endret av meg0709
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, jada, "vi tar knapt inn mennesker", jada.

Liker at dere kan kalle andre folk ting, men når det backfirer så oh noes, im the bad guy, hyklere.

Men, om dere vil ødelegge dette landet så har jeg ikke noe anna valg enn å bare sitte å se på, så vær vennlig å fortsett med den gode jobben.

3460 personer søkte om asyl i Norge i 2016. Det er langt færre enn i 2015, da 31145 personer søkte om asyl i Norge. Antallet har ikke vært så lavt siden 1997, da det ble registrert 2273 asylsøkere.

Også sitter du der og er redd for masseinnvandring og at landet skal ødelegges. Derav paranoid pingle :)

Antall asylsøkere i 2016 var lavt pga avtale mellom EU og Tyrkia (og kanskje grensekontroll og signaleffekt av Listhaug). Vi kan ikke forvente at det holder seg lavt over tid, spesielt ikke hvis vi får en rød-grønn regjering som vil være avhengig av SV og MDG for flertall.

Og de som får asyl (over 12000 i 2016)  får hente familie gjennom familieinnvandring, så det reelle antallet blir mye høyere.

Inntil vi tar til fornuften og finner andre måter å hjelpe dem på, tror jeg vi må regne med et femsifret antall i året i gjennomsnitt.

Endret av Steinhjerte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...