AfterGlow Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Samsungs nyeste modell har fått støtte.Nå er det fem mobiler som støtter Netflix' aller beste bildekvalitet Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 HDR støtte er jo greit for dem som vil bruke hdmi kabel til tv fra mobil. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Av disse 5 telefonene, er det kun 2 stk som er i salg i dag; LG G6 og Xperia XZ Premium. Synes også det var rart at ikke Galaxy S8/S8+ er med på denne lista. Er ikke de identiske med Note8 foruten S-pen, dobbeltkamera, design og litt mer RAM? Det var i alle fall det dere konkluderte med i testen deres av Note 8. Ikke noe av dette skulle vel spille noen rolle for Netflix? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kan dette være noe poeng i da? Er det noen andre enn de absolutt mest desperate spesifikasjonskåte som anser dette som nødvendig? Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Merkelig at S8 plus er utelatt. Er jo en helt nye mobil. Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Aller beste er vel 4K + HDR, og det er vel noe man ikke kan se på noen telefoner. Xperia XZ Premium støtter begge deler, men dessverre bare HDR via Netflix. Uten at noen av delene behøver være så veldig viktig på en telefon muligens. Men for korte snutter med f.eks Marco Polo eller noe hos Amazon Prime i senga etc er det helt fantastisk å se på på min XZ Premium ihvertfall. 1 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Altså, støtter maskinvaren det så hvorfor ikke. Men føler vel ikke akkurat at ting som 4K/UHD og HDR støtte på mobil er noe jeg savner. Det er ekstremt få tilfeller hvor jeg tyr til mobiltelefonen for å se på film/TV-serie og det gir jo uansett ikke noen optimal opplevelse, det med eller uten HDR. Og så vidt jeg vet så støtter vel ingen av disse telefonene å sende 10-bit over USB-C til HDMI så du vil vel ikke kunne benytte telefonen som en slags Netflix UHD+HDR avspiller til din UHD+HDR TV i mangel av noe annet som støtter det. Ikke det at jeg ser for meg at folk bruker telefonen til å få spilt av Netflix på TV-en i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Kan dette være noe poeng i da? Er det noen andre enn de absolutt mest desperate spesifikasjonskåte som anser dette som nødvendig? Tenk om man hadde sagt sånt om alt nytt. Da hadde ikke verden gått mye fremover, gitt Alltid greit med utvikling uansett hvilken type utvikling (med noen unntak). Lenke til kommentar
Mobilisten Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Er HDR det man får tilgang til om man har det dyreste Netflix abbonnementet? Lenke til kommentar
Topper Harley Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Men herregud det er jo bare en mobil. Kjøp deg et tv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Vil Apple Iphone 8 være en av dem? (Det vet vi kanskje ikke enda) Lenke til kommentar
0laf Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Tenk om man hadde sagt sånt om alt nytt. Da hadde ikke verden gått mye fremover, gitt Noe usikker på om det kan kalles fremskritt å gå fra å se film på en 50 tommers flatskjerm, til å se film på en 5 tommers telefonskjerm ? Lenke til kommentar
Golaz Skrevet 9. september 2017 Del Skrevet 9. september 2017 Jippi, endelig netflix på mobil. Eneste som har manglet for å gjøre livet komplett. Senke seg ned i sofaen på lørdagskveld med mobilen. Jo mindre skjerm jo bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg