AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 En kvinne er mest attraktiv frem til hun er rundt 30. Deretter går det langsomt i nedoverbakke. Bør en kvinne bruke hennes mest attrakvite år på å finne en mann å dele livet med i stedet for å ligge rundt og satse på karriere? En mann er mest attraktiv ETTER 30, når han fått orden på økonomi og karriere. Bør en mann bruke tiden FØR 30 til å gjøre seg så attraktiv som mulig, og satse på å finne en kvinne å dele livet med først ETTER fylte 30? Anonymous poster hash: 35d0f...793 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Smi mens jernet står... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Smi mens jernet står... Hehe, jernet står som regel langt ut i livet. Særlig med hjelp av legemidler Anonymous poster hash: 35d0f...793 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Gav TS en upvote før jeg kom på at jeg så som best ut før jeg begynte å studere. Så nei, jeg syns ikke man skal vente til man er fylt 30 med å finne en partner. Det er å ta en vanvittig stor sjanse, for utseendet kan endre seg til det verre. Det er ikke alle unge menn som blir like flotte som de i reklamene for Dressmann. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Gav TS en upvote før jeg kom på at jeg så som best ut før jeg begynte å studere. For menn er det ikke utseendet som er viktig. Tenk på hvor mye rikere og hvor mye mer kunnskapsrik du er i dag enn da du var 25. Anonymous poster hash: 35d0f...793 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Nei. De som smir jernet i 20-årene (dette gjelder både menn og kvinner) ender opp som skilt/samboerbrudd i 30-årene med barn og hele pakka. Forhold som skapes i den alderen varer sjeldent (med visse unntak). Dessuten så tror jeg ikke du har opplevd ordentlig kjærlighet ennå, noe som du vil oppleve en dag (håper jeg) og da vil tankesettet ditt endre seg ganske drastisk. Dette er litt som å lese kjærlighetsstoff på for dummies / grunnskolen. Du vet den gangen du leste teoriene uten å forstå ting i praksis? Anonymous poster hash: fc7b6...1d2 1 Lenke til kommentar
Sithric Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) En kvinne er mest attraktiv frem til hun er rundt 30. Deretter går det langsomt i nedoverbakke. Bør en kvinne bruke hennes mest attrakvite år på å finne en mann å dele livet med i stedet for å ligge rundt og satse på karriere? En mann er mest attraktiv ETTER 30, når han fått orden på økonomi og karriere. Bør en mann bruke tiden FØR 30 til å gjøre seg så attraktiv som mulig, og satse på å finne en kvinne å dele livet med først ETTER fylte 30? Anonymous poster hash: 35d0f...793 Når kvinner og menn er mest attraktive er høyst individuelt. Både når det gjelder når i livet vedkommende er på sitt mest attraktive og preferansene til "øyet som ser". Utseendet er heller ikke alt her i livet. Ei jente kan være så pen og veldreid som bare det, men om hennes personlighet ikke macher min, så er det ikke aktuelt å stifte noen familie med henne. Endret 8. september 2017 av Sithric Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå