steinjarle Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 RYKTE: Den lekreste til nå? Lekkede bilder skal vise Xiaomi Mi Mix 2 Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Oh please, oh please, gjør denne offisielt tilgjengelig i Norge!! 3 Lenke til kommentar
safarisnabel Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Vil denne kunne vise ting uten at det som er på skjermen får rammen? Drømmemobil ser det ut som Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Vil denne kunne vise ting uten at det som er på skjermen får rammen? Drømmemobil ser det ut som Kommer ann på skjermforholdet. Mi Mix hadde 17:9, det vanlige er 16:9, mens LG og Samsung kjører 18:9 og 18,5:9 henholdsvis på sine siste toppmodeller. Edit: Skrev at Mi Mix hadde skjermforholdet 16:10, men det viser seg at det er 17:9 Endret 6. september 2017 av secondarykid Lenke til kommentar
UTPNKC8X Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Oh please, oh please, gjør denne offisielt tilgjengelig i Norge!! Xiaomi MI mix og mix 2 vil være tilgjengelig i Norge, i will. No selger disse samt one plus tlfer. Mi mix er utrolig tlf, tenker mi mix 2 vil være enda råere. Lenke til kommentar
bbios Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker! Lenke til kommentar
Sire Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge. Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Kommer nok med noen skavanker som alle disse jallamerkene fra Kina har. Lenke til kommentar
gaard Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 håper virkelig denne får bedre spesifikasjoner på kameraet enn på mi mix 1. helt forferdelig å ta bilder med selfiekameraet, hovedkameraet er helt greit men kan gjerne forberedes. trenger virkelig en bildestabilisator og 10 mp mer. Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge. Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker! xiaomi tlf mangler ofte støtte for 4g 800MHz, tipper dette også blir for mi mix 2. du vil fortsatt få inn 4g på 1800 mhz og 2600mhz, som blir brukt i mer tettbygdestrøk. 1 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Kommer nok med noen skavanker som alle disse jallamerkene fra Kina har. Alle tlf har sine + og -, men "jalla" det er det ikkje. 2 Lenke til kommentar
ComaJim Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge. Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker! xiaomi tlf mangler ofte støtte for 4g 800MHz, tipper dette også blir for mi mix 2. du vil fortsatt få inn 4g på 1800 mhz og 2600mhz, som blir brukt i mer tettbygdestrøk. Ser ut som Xiaomi sin Redmi Note 4 har fått b20/ 800mhz bånd. Lenke til kommentar
spots Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 (endret) Det er bare å bestille fra Kina. Har selv mi mix 1. Fantastisk telefon med super batteritid. Dere som er redde for 4G dekningen så fungerer denne bra på både Telenor sitt nett og ice. Har brukt den hovedsakelig i Oslo og på Østlandet (helt ned til Halden) uten problemer med 4G dekning. Når den mister 4G (veldig skjeldent går den over til 3G+ som gir ingen merkbar forskjell i web browsing og streaming). Det eneste å passe på er å ikke knuse skjermen. Endret 8. september 2017 av spots 1 Lenke til kommentar
spots Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 håper virkelig denne får bedre spesifikasjoner på kameraet enn på mi mix 1. helt forferdelig å ta bilder med selfiekameraet, hovedkameraet er helt greit men kan gjerne forberedes. trenger virkelig en bildestabilisator og 10 mp mer. Ja kameraet er dårlig, men funker ganske bra hvis det er lyst ute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Video opptak med Mi Mix var en gresk tragedie i beste fall. Lenke til kommentar
Tore K Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Både Mi Mix, Mi Mix 2 og Mi7 er telefoner som er meget interessante... Mulig jeg må bestille en selv direkte fra Kina :-) Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Er i Thailand denne mnd. Hvis den kommer ut er det noe jeg må passe på ang. nettkompatibilitet med Norge? Vil den kunne brukes i Norge? Jeg kjøpte Nexus 6p for to år siden og bruker den uten problemer i Norge. Hatt lyst å prøve xiaomi flere år nå, Så håper denne kommer med alle tilgjengelige frekvensene som Norge bruker!xiaomi tlf mangler ofte støtte for 4g 800MHz, tipper dette også blir for mi mix 2. du vil fortsatt få inn 4g på 1800 mhz og 2600mhz, som blir brukt i mer tettbygdestrøk. Ser ut som Xiaomi sin Redmi Note 4 har fått b20/ 800mhz bånd. det er da konge, da mangler den vel ingen av de "viktige" frekvensene. får håpe dette blir på mix 2 og. 1 Lenke til kommentar
Matryoshka Doll Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Både Mi Mix, Mi Mix 2 og Mi7 er telefoner som er meget interessante... Mulig jeg må bestille en selv direkte fra Kina :-) Mi7? det var vel litt tidelig, du mener vel Mi6? kunne gjerne tenkt meg en mi mix 2 bare mindre. Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Sikkert en konge mobil, men det blir Note 8 på meg, skal ha penn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg