anonym....... Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Hei. Har hatt noen dager nå hvor jeg har flasset mye rundt munnen. Masse løs, tørr hud. Hva kommer dette av og hvordan blir jeg kvitt det?? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Drukket for lite vann og/eller brukt for mye lypsyl Endret 6. september 2017 av Dubious Lenke til kommentar
anonym....... Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Hm. Hvordan blir jeg kvitt det? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Drikk mer vann og bruk mindre lepsyl Endret 6. september 2017 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
anonym....... Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Haha bra svar Drikker faktisk mye vann og bruker ikke lipsyl Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 (endret) Har det eg også i ny og ne. Kan dessverre ikkje hjelpe deg, men si i fra om du finner ut av noe. Eg drikker rikelig med vann, trener,spiser forholdvis sunt, smører hud osv så burde ikkje være noe gale der. Endret 7. september 2017 av Villfaren Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 tørr luft varmt Kan være mange årsaker Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Damper du tilfeldigvis e-sigarett? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Hvis du nylig har vært forkjølet eller hatt halsbetennelse, er dette ikke en uvanlig ettervirkning av streptokokkinfeksjon. Lenke til kommentar
anonym....... Skrevet 7. september 2017 Forfatter Del Skrevet 7. september 2017 Nei. Vil bare vite hvordan jeg blir kvitt det nå? Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Du kan forsøke å bruke Brulidine krem, fås respetfritt på apoteket. Det er velegnet til bruk i ansiktet og behåret hud (skjegg f.eks). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå