Kristoffer Møllevik Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Vi har tatt en kjapp titt på Sonys fullformats sportskamera. Og dro på konsert med det.KORTTEST: Sony A9 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Vi har tatt en kjapp titt på Sonys fullformats sportskamera. Og dro på konsert med det. KORTTEST: Sony A9 Fin test dette. Det er mye mer nyttig å lese hvordan det er i bruk enn uendelige testbilder på forskjellige iso-nivå som de fleste andre tester på nett driver med. Fine bilder også! Inntil videre er jeg veldig fornøyd med A7ii, men jeg håper de tar noen av disse tingene de har utviklet her til neste versjon av a7 også, spesielt batterilevetid og hastighet på autofokus, da kan det nok være jeg oppgraderer til a7iii når den kommer. Henning 2 Lenke til kommentar
agep Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Jeg synes dette var en fin test. Jeg liker å lese om kamerautstyr og også om utstyr som jeg aldri kommer til å få råd til. Det er gøy å drømme seg bort litt innimellom. Testen var akkurat passe dyptgående 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Gang på gang beviser speilløse kameraer at CIPA sin test er utdatert piss som kun fungerer på DSLR. Jeg har selv fått 1000 bilder ut av et kamera som er oppgitt til latterlige 330 eksponeringer. Lenke til kommentar
Djz Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Blir nok med bare sikling denne gangen og. Sony lager sinnsyke kameraer,men prisene er på samme nivå. 1 Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Denne testen likte jeg så absolutt! Mye artigere å lese sånne tester enn å lese side opp og ned med testplakater og iso sammenligning! Jeg foreslår flere sånne praktiske tester, så får heller vi krype til korset og gå på andre sider når man skal detalj-sammenligne (med testplakater osv)! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg