Gå til innhold

Samsung e700 - beste kamera?

Ohny

Anbefalte innlegg

Jeg leste nettopp testen av e700, trodden den skulle få terningkast 6, ble litt overrasket da den fikk bare 5'er, tross alt til skryten den fikk.

Men men.. det var ikke det jeg skulle snakke om, på konklusjonen på e700 sto det at den har best kameraoppløsning på markedet :wow: ( ?? )

Jeg har N6600 og har brukt e700, syns ikke bildene er bedre enn 6600, vi teste nattmodus også. her mener jeg at n6600 faktisk skår e700.

noen andre meninger??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Godt mulig. Men da vi testet 6600 fikk vi noen svært dårlige nattmodusbilder. Prikker over hele bildet osv som vi ser her.

Har ikke lagt ved nattmodusbilder i E700-testen pga plassmangel, men må si at den scorer veldig bra.

Og ja, E700 har den beste kameraoppløsningen som finnes idag. 640x480 piksler. :)

Lenke til kommentar

jeg synes en 5'er var kanskje litt for bra karakter jeg..

med tanke på alle de små meningsløse feilene (som at med Ø i kontaktnavn kan man bare ha et fåtall bokstaver og ikke mulighet for å sende bilder til andre mobiler via infrarød, og mye mer). Når T610 fikk en sekser i juni/juli var det store argumentet at den var så billig.

Det at både resten av markedet har sunket i pris, og at e700 både er mye dyrere og har de småfeilene synes jeg 5 er en litt for bra karakter..

men men, ingen tvil det er en fin mobil!! men hvis pris skal tas i betraktning (som i T610 testen altså) fortjener den ikke 5

Lenke til kommentar
mann! du har jo ikke vært i japan  ;)

Du kan jo ikke sammenligne Japan med europa, de ligger flere klassebredder over oss!!!

heheeh

Blir det samme som å spørre hvorfor folk i USA har det bedre enn folk i Irak!! :p(litt overdrevet da) :roll:

Endret av bassmania
Lenke til kommentar
Hehe. Et Fuji 3 Mpikselkamera. Hvis man zoomer helt inn på et uredigert 3 Mpiksel-bilde fant vi at kvaliteten var nesten like god med E700. Tro meg, etter å ha vært borti en god del mobiler med VGA-kamera, så er E700 den beste!

mann! du har jo ikke vært i japan ;)

Fortell meg om en Mpikselmobil som fungerer i Norge, så skal jeg nedjustere testresultatet for E700. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...