Ohny Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Jeg leste nettopp testen av e700, trodden den skulle få terningkast 6, ble litt overrasket da den fikk bare 5'er, tross alt til skryten den fikk. Men men.. det var ikke det jeg skulle snakke om, på konklusjonen på e700 sto det at den har best kameraoppløsning på markedet ( ?? ) Jeg har N6600 og har brukt e700, syns ikke bildene er bedre enn 6600, vi teste nattmodus også. her mener jeg at n6600 faktisk skår e700. noen andre meninger?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Må bare få lov til å si at 5 er ikke så dårlig. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Godt mulig. Men da vi testet 6600 fikk vi noen svært dårlige nattmodusbilder. Prikker over hele bildet osv som vi ser her. Har ikke lagt ved nattmodusbilder i E700-testen pga plassmangel, men må si at den scorer veldig bra. Og ja, E700 har den beste kameraoppløsningen som finnes idag. 640x480 piksler. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) 640*480har 6600 å Kamera: oppløsning på 640 x 480 piksler; standard-, portrett- og nattmodus; 2x digital zoom; selvutløser Endret 8. desember 2003 av Errae Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Må si meg enig med levlex når det gjelder nattmodus. Har sett flere bilder forskjellige steder på nett og der er E700 best. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 nattmodusen har en tendens å bli prikkete )= men knips bildet før de kommer (= Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Men å si at kvaliteten er på høyde med et digitalkamera synes jeg er å ta i litt, lurer litt på hvilket digitalkamera man sammenlikner det mot. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe. Et Fuji 3 Mpikselkamera. Hvis man zoomer helt inn på et uredigert 3 Mpiksel-bilde fant vi at kvaliteten var nesten like god med E700. Tro meg, etter å ha vært borti en god del mobiler med VGA-kamera, så er E700 den beste! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 *Sikle*sikle* den skal under restene av juletreet i januar, når jeg får råd Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 jeg synes en 5'er var kanskje litt for bra karakter jeg.. med tanke på alle de små meningsløse feilene (som at med Ø i kontaktnavn kan man bare ha et fåtall bokstaver og ikke mulighet for å sende bilder til andre mobiler via infrarød, og mye mer). Når T610 fikk en sekser i juni/juli var det store argumentet at den var så billig. Det at både resten av markedet har sunket i pris, og at e700 både er mye dyrere og har de småfeilene synes jeg 5 er en litt for bra karakter.. men men, ingen tvil det er en fin mobil!! men hvis pris skal tas i betraktning (som i T610 testen altså) fortjener den ikke 5 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe. Et Fuji 3 Mpikselkamera. Hvis man zoomer helt inn på et uredigert 3 Mpiksel-bilde fant vi at kvaliteten var nesten like god med E700. Tro meg, etter å ha vært borti en god del mobiler med VGA-kamera, så er E700 den beste! mann! du har jo ikke vært i japan Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) mann! du har jo ikke vært i japan Du kan jo ikke sammenligne Japan med europa, de ligger flere klassebredder over oss!!! heheeh Blir det samme som å spørre hvorfor folk i USA har det bedre enn folk i Irak!! (litt overdrevet da) Endret 8. desember 2003 av bassmania Lenke til kommentar
levlex Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe. Et Fuji 3 Mpikselkamera. Hvis man zoomer helt inn på et uredigert 3 Mpiksel-bilde fant vi at kvaliteten var nesten like god med E700. Tro meg, etter å ha vært borti en god del mobiler med VGA-kamera, så er E700 den beste! mann! du har jo ikke vært i japan Fortell meg om en Mpikselmobil som fungerer i Norge, så skal jeg nedjustere testresultatet for E700. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 skal skjekke... tror casio skal ha en....? men kan ta sin tid siden det er vanskelig å finne engenlske sider om de Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Synd dere ikke får testet GX20 kamerakvaliteten, den kommer vel kanskje aldri til norge? Denne hadde nok glatt slått e700... Lenke til kommentar
Fadamacka Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har de prikkene noe med overeksponering eller noe å gjøre mon tro? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Har de prikkene noe med overeksponering eller noe å gjøre mon tro? Aner faktisk ikke. Men når man skrir på nattmodus, så skrur man jo i realiteten opp brightness kunstig på bildet. Så kanskje derfor det ofte går veldig galt! Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 men samsung har jo vel altid hvert flinke med skjermer, og et kamera ervel litt det samme, nytter ikke med godt kamera og dårlig skjerm! Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 skjermen er da langt fra dårlig, det er kameraet som er dårlig i nattmodus... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå