Gunnar Fagerli Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 "Innerdalen" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Smukt sted var vel ren nydelse det her :-) flot motiv Hilsen Suss Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Idyllisk panorama og bilde. Kjempe flott Gunnar. :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Smukt sted var vel ren nydelse det her :-) flot motiv Hilsen Suss Takk Suss! På årets tur fikk jeg med kjæresten, men Innerdalstårnet i V2 får vente til en annen gang hvis helsen er som i dag :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Idyllisk panorama og bilde. Kjempe flott Gunnar. :-) Takk jimmyag! Det sies at Innerdalen er "Norges vakreste dal", noe vi nordmøringer liker å høre. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Denne turen står også på min to-do-liste. Vakre bilder begge to. Himmelen i V1 har en liten sort flekk, mulig det kan være en fugl. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. september 2017 Forfatter Del Skrevet 6. september 2017 Denne turen står også på min to-do-liste. Vakre bilder begge to. Himmelen i V1 har en liten sort flekk, mulig det kan være en fugl. Takk Helene! Anbefaler Innerdalen/tårnet. Mulig fugl eller sensorflekk. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. september 2017 Del Skrevet 8. september 2017 Fint prospektkort fra Norges vakreste dal! God Helg. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 8. september 2017 Forfatter Del Skrevet 8. september 2017 Fint prospektkort fra Norges vakreste dal! God Helg. Mvh Fredrik Takk Fredrik! God helg! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg