Morromann Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Ja, men ikke nødvendigvis de samme som kaller seg antifascister eller har det som navn på organisasjonen(som AFA f.eks som er en venstrefascistisk voldelig organisasjon). Winston Churchill sa en gang at fremtidens fascister ville kalle seg "antifascister". Han fikk ganske rett. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Svaret på diskusjonen er: Ja, i Norge har vi hatt antifascister i over 80 år. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Ja, men ikke nødvendigvis de samme som kaller seg antifascister eller har det som navn på organisasjonen(som AFA f.eks som er en venstrefascistisk voldelig organisasjon). Winston Churchill sa en gang at fremtidens fascister ville kalle seg "antifascister". Han fikk ganske rett.Hva kaller man kommunister? Er Castro en fascist? Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Er Castro en fascist?Nei, han er død og kan som sådann ikke sies å ha noen ideologi lenger. Dog, han var både autoritær og nasjonalistisk, og dermed var han en fascist (ifølge definisjonen fremlagt over). Endret 10. september 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nei, helt feil igjen. Han var kommunistisk. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nei, helt feil igjen. Han var kommunistisk. Hva er forskjellen mellom kommunisme og fascisme? Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Er Castro en fascist?Nei, han er død og kan som sådann ikke sies å ha noen ideologi lenger. Dog, han var både autoritær og nasjonalistisk, og dermed var han en fascist (ifølge definisjonen fremlagt over). Fidel er død, broren sin lever og Raul Castro leder landet Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 (endret) Nei, helt feil igjen. Han var kommunistisk. Hva er forskjellen mellom kommunisme og fascisme? Det skulle du egentlig lært på skolen. Har du ikke lært dette? Vil du at jeg skal drive voksenopplæring for deg? Det er ganske rart at du er så aktiv i politikk-diskusjoner uten å vite dette. Endret 10. september 2017 av Abigor 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Hva er forskjellen mellom kommunisme og fascisme?Det skulle du egentlig lært på skolen. Har du ikke lært dette? Vil du at jeg skal drive voksenopplæring for deg? Det er ganske rart at du er så aktiv i politikk-diskusjoner uten å vite dette.Du vet med andre ord ikke forskjellen? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Jo jeg vet godt om flere forskjeller. Det er ganske slitsomt å diskutere på forumet, liksom ingen vanlige mennesker, bare freaks. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Jo jeg vet godt om flere forskjeller. Det er hemmelig da, ettersom du ikke vil ut med det? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Det blir litt som å diskutere med flat-tards. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Det blir litt som å diskutere med flat-tards.Da bør du kanskje ignore innleggene du mener er dumme istedenfor å hevde de er dumme uten å svare på spørsmålene. Ellers blir det bare usaklig frem og tilbake Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nah. Å diskutere forskjeller mellom kommunisme og fascisme burde være pensum i grunnskolen, ikke noe jeg ønsker å bruke tid på her. Legg merke til diskusjonen om at jorden er flat. Den har nesten 9000 innlegg. Jeg ønsker ikke kaste bort tiden på noe som faller i samme kategori av idioti. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nah. Å diskutere forskjeller mellom kommunisme og fascisme burde være pensum i grunnskolen, ikke noe jeg ønsker å bruke tid på her. Legg merke til diskusjonen om at jorden er flat. Den har nesten 9000 innlegg. Jeg ønsker ikke kaste bort tiden på noe som faller i samme kategori av idioti.Da burde du ignore innleggene hvis du ikke ønsker å diskutere, istedenfor å hevde de er dumme Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nei, de er dumme og på grensen til ren idioti. Betyr ikke at jeg er klar for å begi meg inn på en diskusjon om forskjellen mellom kommunisme og fascisme. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nei, de er dumme og på grensen til ren idioti. Betyr ikke at jeg er klar for å begi meg inn på en diskusjon om forskjellen mellom kommunisme og fascisme.Ganske dumt å si at du vil engasjere deg i en diskusjon du ikke vil diskutere! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Nei, de er dumme og på grensen til ren idioti. Betyr ikke at jeg er klar for å begi meg inn på en diskusjon om forskjellen mellom kommunisme og fascisme.Ganske dumt å si at du vil engasjere deg i en diskusjon du ikke vil diskutere! Ikke ta det så høytidelig, desverre er det endel som "diskuterer" ved bruk av ad hominem og diverse andre logiske feilsluttinger mens de later som om de faktisk har kunnskap om emnet men ikke vil nedverdige seg til å diskutere med de (idioter) som har annet syn enn dem selv. Business as usual på diskusjon.no Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. september 2017 Del Skrevet 10. september 2017 Flat tards, kreasjonisme og folk som tror norge er fascistisk etter 1945. Velkommen til galehuset diskusjon.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå