Gå til innhold

Finnes det antifascister i Norge?

VRK18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men ikke nødvendigvis de samme som kaller seg antifascister eller har det som navn på organisasjonen(som AFA f.eks som er en venstrefascistisk voldelig organisasjon). Winston Churchill sa en gang at fremtidens fascister ville kalle seg "antifascister". Han fikk ganske rett.

Hva kaller man kommunister? Er Castro en fascist?
Lenke til kommentar

Nei, helt feil igjen. Han var kommunistisk.

Hva er forskjellen mellom kommunisme og fascisme?

Det skulle du egentlig lært på skolen. Har du ikke lært dette? Vil du at jeg skal drive voksenopplæring for deg? Det er ganske rart at du er så aktiv i politikk-diskusjoner uten å vite dette. Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nah. Å diskutere forskjeller mellom kommunisme og fascisme burde være pensum i grunnskolen, ikke noe jeg ønsker å bruke tid på her. Legg merke til diskusjonen om at jorden er flat. Den har nesten 9000 innlegg. Jeg ønsker ikke kaste bort tiden på noe som faller i samme kategori av idioti.

Lenke til kommentar

Nah. Å diskutere forskjeller mellom kommunisme og fascisme burde være pensum i grunnskolen, ikke noe jeg ønsker å bruke tid på her. Legg merke til diskusjonen om at jorden er flat. Den har nesten 9000 innlegg. Jeg ønsker ikke kaste bort tiden på noe som faller i samme kategori av idioti.

Da burde du ignore innleggene hvis du ikke ønsker å diskutere, istedenfor å hevde de er dumme
Lenke til kommentar

Nei, de er dumme og på grensen til ren idioti. Betyr ikke at jeg er klar for å begi meg inn på en diskusjon om forskjellen mellom kommunisme og fascisme.

Ganske dumt å si at du vil engasjere deg i en diskusjon du ikke vil diskutere!

Ikke ta det så høytidelig, desverre er det endel som "diskuterer" ved bruk av ad hominem og diverse andre logiske feilsluttinger mens de later som om de faktisk har kunnskap om emnet men ikke vil nedverdige seg til å diskutere med de (idioter) som har annet syn enn dem selv.

Business as usual på diskusjon.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...